Teraz po poprawce ubdate nabiera sensu. Gs przyspieszone, ale stwory strzelajace sa juz do zabicia, a nie jak tuz po ubdacie kiedy palkowi latwiej bylo zabic smoka niz huntera. Juz mniejwiecej zrownowazyli trudnosc zabicia stwora z exp jaki sie dostaje za niego. Kiedys tego nie bylo, wielu graczy sie denerwuje ze teraz za jest za trudno. Ale moim zdaniem jeszcze powinni wprowadzic jedna zmiane. Krasnoludy strazniy sa troche zalatwi dla palladynow. Od kiedy palek nie moze polowac na gs w kopalniach zaczely masowo latac strzaly. 185 exp a dla paladyna latwiejszy niz solider za 70exp. Cipy sa glupie(nie powiedzialy o utani gsa przed updatem) ale staraja sie wywazyc wszystko tak by nie bylo jak np w Diablo czesci pierwszej. Gdzie byly 3 rozne postacie a jedna(mag) byla duzo lepsza od innych. Do tej pory 24 levelowy knight mogl sobie opolowac na cyklopy, a paladyn na takim samym levelu ujezdzal sobie gs bez zadnych trudnosci. Teraz tego nie ma i wielu sie to nie podoba.
|