Temat: Knight
Zobacz pojedynczy post
stary 17-10-2006, 17:01   #22
Abipear
Użytkownik Forum
 
Abipear's Avatar
 
Data dołączenia: 14 10 2006
Lokacja: Venore

Posty: 94
Stan: Na emeryturze
Profesja: Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom: 88
Skille: 21/28
Poziom mag.: 63
Domyślny

We wszystkich innych normalnych grach mmorpg sila ataku wrecz knighta rosnie wraz z lvlem, jest okreslana dosyc waskim przedzialem od xxx do yyy i nie zalezy (lub zalezy w minimalnym stopniu) od obrony potwora.

W tibii knight zostal zdupowany bo sila ataku wrecz nie rosnie w ogole wraz z lvlem, jest okreslana mega szerokim przedzialem od 0 do gora 300, nikt nie jest w stanie z broni uderzac za ponad 300 hp, nawet eternal oblivion (pomijajac ice rapier) i do tego jeszcze zalezy w ogromnym stopniu od defa i armora potwora, (np def dsa - slabego przeciez potwora - praktycznie neutralizuje calkowicie uderzenia knighta ze skillami 80)

Dlaczego tibia tak zjebała knighta? Nie mogli zrobic tak jak jest w innych grach? Tak to knight z kazda inna profesja przegrywa. (nawet z palem bo pal sie od razu przebija przez tarcze i arm wiec ma wyzsza srednia hitow)
__________________
¤ Mlvl: 62
¤ Skills: 21/28

Retired... Maybe some day I will back.
__________________________________
If you are my friend, you will know that.
Spektrum and Holy Dragons will be always in my memory.
Abipear jest offline   Odpowiedz z Cytatem