We wszystkich innych normalnych grach mmorpg sila ataku wrecz knighta rosnie wraz z lvlem, jest okreslana dosyc waskim przedzialem od xxx do yyy i nie zalezy (lub zalezy w minimalnym stopniu) od obrony potwora.
W tibii knight zostal zdupowany bo sila ataku wrecz nie rosnie w ogole wraz z lvlem, jest okreslana mega szerokim przedzialem od 0 do gora 300, nikt nie jest w stanie z broni uderzac za ponad 300 hp, nawet eternal oblivion (pomijajac ice rapier) i do tego jeszcze zalezy w ogromnym stopniu od defa i armora potwora, (np def dsa - slabego przeciez potwora - praktycznie neutralizuje calkowicie uderzenia knighta ze skillami 80)
Dlaczego tibia tak zjebała knighta? Nie mogli zrobic tak jak jest w innych grach? Tak to knight z kazda inna profesja przegrywa. (nawet z palem bo pal sie od razu przebija przez tarcze i arm wiec ma wyzsza srednia hitow)
__________________
¤ Mlvl: 62
¤ Skills: 21/28
Retired... Maybe some day I will back. 
__________________________________
If you are my friend, you will know that.
Spektrum and Holy Dragons will be always in my memory.
|