Temat: Knight
Zobacz pojedynczy post
stary 17-10-2006, 18:23   #24
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Abipear Pokaż post
We wszystkich innych normalnych grach mmorpg sila ataku wrecz knighta rosnie wraz z lvlem, jest okreslana dosyc waskim przedzialem od xxx do yyy i nie zalezy (lub zalezy w minimalnym stopniu) od obrony potwora.
W wiekszosci gier RPG z jakimi sie spotkalem obrazenia zadawane przez knighta ( warriora etc ) sa okreslane w 90% przez bron a w reszcie przez statystyki. Bron im lepsza tym bardziej sredni dmg przesuwa sie w gore, przez co nie zdarza sie kretynska sytuacja aka snake na 3 hity przy 75 skilla. Dodatkowo w praktycznie kazdym RPGu knight ma specjalne zdolnosci ktore pozwalaja tenze atak wzmocnic. Niestety w Tibii jakis kretyn Niemiec wpadl na pomysl zrobienia z knighta konserwy ( ew. golema ) ktory przesuwa sie przed druzyna i sciaga ogien, a leczyc sie i uderzac moze tylko dlatego ze ( przy braku powerlevelingu ) wylevelowanie go byloby niemozliwe.

Lacze nie ma nic do rzeczy przy ocenie mozliwosci klas, tak samo jak malucha nie mozna nazwac dobrym samochodem tylko dlatego ze moga nim jezdzic ludzie ktorych stac na rower i felge do merca.

Sorc bez skilla ma mozliwosc expienia szybciej od knighta z niewiadomojakim skillem. Mozna to obiektywnie stwierdzic.


@down: sorc bez skilla = naab bez umiejetnosci. Wcale nie musi szybciej expic ( wiadomo - wybor miejscowki itp ) ale ma taka mozliwosc
__________________

Ostatnio edytowany przez Vil - 17-10-2006 o 19:35.
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem