Temat: Knight
Zobacz pojedynczy post
stary 21-10-2006, 13:57   #44
Marciniek
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 11 2005
Wiek: 37

Posty: 117
Imię: Marciniek
Profesja: Knight
Gildia: Invisibles
Świat: Guardia
Poziom: 108
Skille: 100/99
Poziom mag.: 8
Domyślny

To może ja dodam coś od siebie

Knight powinien mieć wzrost siły uderzeń wprost proporcjonalny do wzrostu siły magicznej, teraz wzrost uderzeń jest nikły (jeśli wogóle jest)
Cipy powinny wprowadzić równierz coś takiego jak obrażenia minimalne dla broni fizycznych, np. 1/5 max. uderzenia. Uwzględniając dużą odporność niektórych potworów jak Dwarf Guard, czy z silniejszych Black Knight występywały by równierz "pudła" czy uderzenia z mniejsza ilością obrażeń.
Wtedy knight mógłby efektywniej expić. Magowie na wyższym poziomie często nie potrzebują blokera to expienia "maną" (czyt.-> exori xxx), dlaczego więc rycerz nie może efektywniej trenować, teraz gdy mamy stamine, jest to niezwykle ważne.

Ostatnio edytowany przez Marciniek - 21-10-2006 o 14:01.
Marciniek jest offline   Odpowiedz z Cytatem