Temat: Knight
Zobacz pojedynczy post
stary 25-10-2006, 18:09   #50
lajtn
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 05 05 2006
Wiek: 31

Posty: 125
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Poziom: 71
Skille: 85/85
Domyślny

Dobrym pomysłem byłoby ustalenie dla każdego potwora skilla, którego nie może przełamać, np. snake 18, rotworm 35 i z każdym kolejnym awansem w ataku po przełamaniu tejże liczby minimalna siła rośnie o zauszmy 1, np. w rotworma na 50/50 bym musiał uderzyć conajmniej za 15. Natomiast na maxymalną siłę ataku powinna wpływac broń, a raczej jej ilość ataku, każdy jeden punkt dawałby podwyższone maxymalne obrażenie o ok. 5 (lecz, gdy skille nie osiągają wystarczających parametrów, te 5hp jest odejmowane od każdego brakującego skilla). W gruncie rzeczy nie uderzałoby się tak mocno, jak się wydaje, aczkolwiek dawałoby większe możliwości. Wtem, gdy obronę takiego dsa przełamywałoby się na skillu zauszmy 65, minimalne obrażenia wynosiłyby zaledwie 15, lecz szansa z bronią typu fire axe na hita za 190 istniałaby. Siła uderzenia od 15-190 byłaby losowa, średnia wynosiłaby ok 80, aczkolwiek trenowanie, czas na zakupienie dobrej broni wyrównywałby szanse knighta w starciu z innymi profesjami.
__________________
.

Ostatnio edytowany przez lajtn - 26-10-2006 o 13:55.
lajtn jest offline   Odpowiedz z Cytatem