Zobacz pojedynczy post
stary 07-11-2006, 22:45   #170
Zeji
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 27 04 2006
Lokacja: Szczecin

Posty: 19
Imię: Zejihero
Profesja: Paladin
Gildia: brak
Świat: Astera
Poziom: 80
Skille: 87/65
Poziom mag.: 19
Domyślny Pacc

Mam taki problem , przyszedł mi taki mail przy próbie kupienia pacca kartą kredytową Visa :

Szanowny Panie,

element 5 przejmuje realizację zamówienia i płatności w imieniu CipSoft
GmbH.

Niestety, nie możemy obciążyć Państwa karty kredytowej za zamówienie
********. Dlatego zamówienie nie może zostać zrealizowane.

Poprzez niżej podany link mogą Państwo bez trudu zmienić dane dotyczące
płatności złożonego już zamówienia ********. Nastąpi przekierowanie do
odpowiedniej strony procesu składania zamówienia. Tam mogą Państwo zachować
sposób zapłaty 'Karta kredytowa' i wprowadzić ponownie dane karty lub
zmienić sposób zapłaty. Przy ponownej wysyłce zamówienia nastąpi zapisanie
zmienionych danych. Nie spowoduje to jednak podwójnego zamówienia!

Zmiana danych dotyczących płatności do zamówienia ********:
https://secure.element5.com/esales/chp.html?(itd)

Jeśli płatność kartą kredytową nadal nie będzie możliwa, prosimy o kontakt
z Visa. Mogą też Państwo zwrócić się do naszego Działu Obsługi Klienta:

Dział Obsługi Klienta w Niemczech: +49 221 31088-30
Języki: niemiecki, angielski, francuski, włoski, hiszpański, portugalski
Dział Obsługi Klienta w USA: 1-800-406-4966
Język: angielski


Co moge zrobic w takim przypadku , co moze byc tego przyczyna ?
Prosze o odp =] z góry Thx
Zeji jest offline   Odpowiedz z Cytatem