Temat: Co do Palka
Zobacz pojedynczy post
stary 20-11-2006, 21:15   #3
Kojotes
Rangers lead the way
 
Kojotes's Avatar
 
Data dołączenia: 25 02 2005
Wiek: 36

Posty: 860
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Brigade
Świat: Astera
Poziom: 140
Skille: 99/73
Poziom mag.: 23
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez maszter321 Pokaż post
Chcialbym rozwazyc w tym temacie pewne teorie na temat palka.otoz czy oplaca sie wogole grac palkiem?tu jest kilka moich watpliwosci:
-na czym expi dajmy na to 180rp?
-hity z boltow palkiem sa strasznie male
-niby ma sdki ale z SD w dla nie bedzie siekal (hmm?)
-na miejscu blokera woallbym wziasc druta/sorca bo o wiele szybciej zabije potworka niz palek czyli mniej traci uhow

Paladyn jest profesja tzw. "po srodku" czy nie lepiej tworzyc profesje ktora trenuje sie w jednym kierunku?

Jesli taki temat byl to sorry
Z gory thx

Pzdr.

Cóż, w chwili obecnej gra paladynem mija się niestety z celem.. Pall jest nastawiony na grę solo (bo to słaby bloker więc sorc albo drut niechętnie go biorą do bloka- choćby brak exety, no a jako shooter też nie rewelacyjny- niewielu blokerów chodzi np. na demce z 2x RP). Niestety, jak wiadomo solo niewiele się zdziała, dlatego prezz długą częśc gry (do 100++) pall będzie musiał być zadowolony tymi 55-60k expa. Solo nic więcej poza to raczej nie wyciągnie (ofc nie mówię o przypadkach solowania Demony na niższym lev).
Przy tym jest cały czaś przywiązany do boltów jak pies do łańcucha- 100 Rp dzwignie boltów na niecałe 2h expa. Jeśli nie chce bawić się z bolt-bagiem, czekają go częste wycieczki do miasta i ryzyko stracenia respa (można ofc co 2h niepokoić kolegów, ale...?).

Na wyższych lev zabawa nieco się rozkręca. Pally zyskuje możliwość w miarę szybkiego i dochodowego expienia na Demonie (sd + gwiazdki, lub xplo + gwiazdki). Na tym wspomnianym 180 lev Demona i Demon Hell to będą jego główne expowiska. Do tego może jakieś gs'ki masowo lub ownage dli, rzadziej bk czy hero. NIestety, takiego expa jak sorc nie zrobi na tej Demonie, tak samo trudniej będzie mu się biło niż kina.

Co do boltów to to broń raczej żałosna. 30 ataku to tyle co two handed sword.I pokaż mi knighta, który od ~20 do xxx lev biją 2 handedem.... Do tego koszty- kazdy bolt kosztuje, dlatego paladynowi wybitnie nie opłaca się expienie na chociażby żółwiach, gdzie knight ze swoimi darmowymi atakami robi ownage. I wiadomo, choćbyś miał 150 dista to bez głupiego bolta za 3 gp nic nie zabijesz...... NIski atak bolta wiąże się z niskim max hitem. CO prawda średnia obrażeń paladyna i knighta o tych samych skillach i broniach kusza/ d lance będzie na korzyśc pally. Pally uderza słabiej, ale regularniej. Knight natomiast częściej ma missy, ale zobaczyć 200+ to wcale nie taka rzadkość (o czym paladyn może pomarzyć).

Hehe, sd do regularnego expienia to nawet sorc nie używa.. Sd to runa na hunty. Zwykłe dle ładnie padają od combo bolt + hmm.

Podsumowując, paladyn w obecnej formie to stracona profesja. Brak większych możliwości, monotonnia (od 8 lev uciekanie, od ~40 lev pred tym samym- draggys), brak tarczy, sensownej broni o porządnym dmg...
Niby ma sporo hp, cap, many, zna pare czarów, ale w chwili obecnej wady profesji są wyraźniejsze od zalet..

<patrzy z nadzieją na liczbę tematów o słabościach paladyna w dziale Proposals na Tibia.com, rozmyśla o Christmas Update 2006>
Kojotes jest offline   Odpowiedz z Cytatem