Cytuj:
paladyn moze skilowan nawet 50% szybciej niz knight pod warunkiem ze 97% jego strzal trafia ( nie mozliwe jest trafiac zawsze!!)
|
wcale nie. pall kolejne poziomy otrzymuje po wystrzeleniu określonej liczby strzał (bełtów, włóczni), niezależnie od tego, czy trafi cel, czy nie. jeśli chodzi o trening palladyna:
co najmniej 45 dist - można chodzić na cyklopy na otwartym terenie, tzn. uciekać i strzelać, a liczba wystrzelonych strzał/bełtów nie poraża. można próbować z mniejszym distancem, ale zejdzie dużo strzał i należy to potraktować jedynie jako ciekawostke/wyzwanie.
slimy - bardzo dobre do szybkiego expa, pod warunkiem, że mamy sporo miejsca do ucieczki. mają słabą obronę, tylko 150 życia, więc pall z distem 50 powininen sobie w kilka sekund poradzić ze slimem. jedna uwaga: nie należy zmieniać celu, gdy slime stworzy nowego - nie otrzymujemy za zabicie klona exp, a i tak zginie on, gdy zabijemy "głównego" slima.
roty - dobre do treningu ze spearami i tarczą na defensive mode. poradzić można sobiee z nimi bez problemu od ~30 dista, wcześniej próbować można bez większych strat, pod warunkiem, że walczymy co najwyżej z jednym na raz.
ogólnie można napisać, że dla palladyna idealne są potwory nie atakujące na dystans, oraz wolniejsze od niego - a już w szczególności, jeśli atakują na otwartej przestrzeni. te atakujące z dystansu są czystym złem dla palka - szczególnie, gdy w ręku ma łuk, bez tarczy. mogą zadać duże obrażenia, jesli nie jest się dobrze chronionym, więc nie opłaca się chodzić na nie z niskim skillami. m/w jakie powinniśmy posiadać:
amazonki - 32+ dist
elfy [zwykłe], valkyrie - 38-40 dist
elf scouts - 50 dist
mino archer, elf arcanist, hunters itd. - 60+ oraz bardzo dobry armor [zbroja, hełm etc.]