Kon:
Kon za kazde przebyte pole otrzymuje 1 pkt expa. 'Karte postaci' konia, gdzie pisze jego hp oraz lvl otwiera sie poprzez klikniecie PPM na konia i w rozwijanym menu kliknac 'Statistics'. Wtedy w oknie dialogowym pojawia sie stosowny napis.
Staty konia:
HP:na pierwszym lvlu 200. Co lvl otrzymuje 30.
Experience:Juz o tym pisalem. System awansu na lvle taki jak u ludzi.
Level:Szybkosc konia to 10 ludzkich leveli x 1 jego level. Czyli 2 lvlowy kon porusza sie z predkoscia 20 lvlowca.
System zdobywania: Przy kazdym miescie jest stajnia, w niej NPC. Mowi sie
Hi
NPC:Welcome in our stable, bla bla bla.
Horse
NPC:So, you want to buy a horse? What level?
Od jeden do dzieseciu.
NPC:<cena 20k za kazdy level konia>
yes
NPC:So, you know have a horse! Take this stone, you will need it.
Horse's Stone:
Nowy item zwiazany z konmi. Przy zakupie konia otrzymywaloby sie magiczny kamien, zwiazany z owym koniem. Tylko posiadacz kamienia danego konia moze na neigo wchodzic. Kazdy kon ma losowe imie(jak przy suggest a name), zas po 'Look at' na blyskotke pojawia sie np 'This is a Horse Stone. It belongs to horse ***at'. Oznacza to, ze posiadacz tego kamienia moze wchodzic na konia o imieniu ***at. Tak wiec mozna sie prac o ta blyskotke zeby zabrac sobie konia... I mozna je sprzedawac... Np za konia na 10 lvlu sprzedac jego kamyczek komus za 500k...To by byly interesy
Horse Riding:
Procentowa szansa na upadek z konia. Przy kazdym polu jest to przeliczane. Przy skillu np 10 mamy 10% szansy na kazdym polu, ze utrzymamy sie na koniu. Upadek z konia to strata 5hp na kazdy lvl konia. Aby skill trenowac, wystarczy na koniu jezdzic, lub poprosic npca o lekcje(no bo ciezko wytrzymac na koniu gdy co pole sie z neigo spada...)
Wiec idziemy do NPC Stajennego i:
hi
lesson
yes
cena:100 gp za lvl skilla do ktorego ma byc podniesiony. Czyli podniesienie z 10 na 11 kosztuje 1,1k. Kazda lekcja podwyzsza skill o 1.
Co o tym sadzicie?
