Zobacz pojedynczy post
stary 07-12-2006, 16:44   #112
Marciniek
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 11 2005
Wiek: 37

Posty: 117
Imię: Marciniek
Profesja: Knight
Gildia: Invisibles
Świat: Guardia
Poziom: 108
Skille: 100/99
Poziom mag.: 8
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin Pokaż post
A zamiast dociagac fizycznych zmienic przeliczenie czarow spontanicznych:
Zamiast tak jak w tej chwili 3x mlvl + 2x lvl zrobic 4-5 x mlvl + 0.5-1 lvl i nagle obrazenia profesji magicznych przestana tak szalenie rosnac z lvl.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez grilia Pokaż post
Expic oplacalnie nie moze bo stoi obok potwora majac wlaczony full atak czesto nawet z broni dwurecznej i dzieki temu zbiera ogromne obrazenia od potworow, a sam niewiele trafia z broni w mocniejsze potwory, expić szybciej od sorca tym bardziej nie moze bo bron zadaje przynajmniej 3 razy slabsze obrazenia od visów a im wiekszy lvl tym wieksza obrazenia z visów. (z broni są stale i nie rosna w ogole wraz z poziomem)

Przelicznik na sile magii powinien byc 4,5% za mlvl i 0,5% za lvl albo nawet sam mlvl powinien sie skladac na sile magii i do tego jeszcze powinni zrobic cos takiego ze podczas stania w miejscu mlvl szybciej rosnie (analogicznie do skilli knighta).
Tu mam do powiedzenia 2 rzeczy:
- Siła magi knighta i po części palka osłabiła by te profesje znacznie bardziej niż magiczne postacie.
- Powróciło by do łask afkowanie połączone z robieniem run.

Moją propozycją na rozwiązanie sprawy magicznej byłoby zwiększenie losowości obrażeń magicznych, oraz wprowadzenie niewielkiej, jednak widocznej zależności obrażeń fizycznych od poziomu postaci.
Drugim rozwiązaniem byłoby uzależnienie ataków magicznych od trybu walki.
Dlaczego by mag nie mógł zadawać np. obrażeń 100 zamiast 150, gdy jest ustawiony na "full defence"?
Marciniek jest offline   Odpowiedz z Cytatem