Temat: Test
Zobacz pojedynczy post
stary 29-08-2004, 19:02   #4
Khan
Użytkownik Forum
 
Khan's Avatar
 
Data dołączenia: 22 08 2004
Lokacja: Brzydgoszcz, Fordograd
Wiek: 37

Posty: 1,317
Profesja: Knight
Świat: RL
Domyślny

Napisałem to daaaawno temu i nigdy nie miałem gdzie umieścić. To wkleje TU



OPIS RAS DO WARCRAFTA 2:

Strona ludzi:


1. Ludzie - nadzorują wszystko. Stanowią większość armii Azeroth.

Jednostki:
- Peasant - nędzny chłop
- Footman - zwykły piechór
- Knight - facio na koniu
- Paladin - ulepszony facet na koniu
- Ballista - wyrzutnia wielgachnych strzał
- Mage - czarownik
- Oil Tanker - tankowiec ropy
- Transport - barka transportowa
- Battleship - bardzo silny stateczek
Herosi:
- Lothar - jeden z dowódców wojskowych Azeroth
- Uther Lightbringer - jeden z paladynów
- Danath - silny wojownik
- Khadgar - młody i potężny mag
- Turalyon - następca Lothar'a. Pragnie pomścić jego śmierć
Budynki:
- Farm - farma
- Town Hall - coś ala rynek
- Keep - twierdza
- Castle - zameczek
- Human Barracks - koszary
- Human Shipyard - stocznia
- Human Foundry - odlewnia (usprawnia stateczki)
- Human Rafinery - rafineria
- Human Oil Platform - platforma ropy
- Human Blacksmith - chata kowala
- Stables - stadnina koniów
- Church - kościółek (ulepsza rycerzów do paladynów)
- Scout Tower - wieża obserwacyjna
- Human Guard Tower - wieża strażnicza
- Human Cannon Tower - wieża artyleryjna
- Mage Tower - wylengarnia czarowników
- Gryphon Aviary - gniazdo gryfów

2. Elfowie - bliscy przyjaciele Ludzi zawsze chętnie ich wspomogą swymi łukami.

Jednostki:
- Elven Archer - łucznik
- Elven Ranger - leśniczy
- Elven Destroyer - statek bitewny
Herosi:
- Alleria - bardzo dobra łuczniczka
Budynki:
- Elven Lumber Mill - tatrak

3. Gnomy i Krasnoludzi - nieufni i niegodni zaufania. Przekażą swoje technologie w zamian za chojną zapłatę.

Jednostki:
- Dvarven Demolition Squad - oddział kamiakaze
- Gnomish Flying Machine - jakieś latające kuderajstwo
- Gnomish Submarine - łódź podwodna
Budynki:
- Gnomish Inventor - chatka gnomów

4. Gryfy - ujeżdżanie przez posłańców bogów chętnie wyrżną paru Orków w imię pokoju.

Jednostki:
- Gryphon Rider - klient na gryfie
Herosi:
- Kurdran - przywódca wojsk w walce z klanem Shadowmoon

Strona Orków:


1. Orkowie - prymitywna, lecz waleczna rasa pragnąca podbić Azeroth
Jednostki:
- Peon - nędzny zielony robol
- Grunt - impulsywny facio z siekierą
- Catapult - katapulta
- Orc Oil Tanker - tankowiec ropy
- Orc Transport - barka transportowa
Herosi:
- Grom Hellscream - bardzo silny wojownik
- Kargath Bladefist - doświadczony rycerz
Budynki:
- Pig Farm - farma świniaków
- Great Hall - coś ala magazyn
- Stronghold - warownia, ulepszenie magazyna
- Fortress - forteca
- Orc Barracks - koszary
- Orc Shipyard - statkownia
- Orc Foundry - odlewnia
- Orc Rafinery - rafineria ropy
- Orc Oil Platform - platforma ropy
- Orc Blacksmith - dom kowala
- Altar of Storms - ołtarz burz (pozwala troglodyckim ogrom trenować czary )
- Watch Tower - wieża patrzająca
- Orc Guard Tower - wieża strażnicza
- Orc Cannon Tower - wieża działowa
- Dragon Roost - wylęgarnia smoków

2. Trole - zawarli tymczasowy sojusz z Orkami, lecz ich prawdziwe plany nie są znane.
Jednostki:
- Troll Axethrower - miotacz toporków
- Troll Berserker - wkurzony miotacz toporków
- Troll Destroyer - stateczek bitewny
Herosi:
- Zuljin - mniej ważny dowódca troli
Budynki:
- Troll Lumber Mill - tratak

3. Ogry - podlegają bezpośredniej kontroli Orków. Są jednak tak silni, że gdyby chcieli to bez trudu wycieliby, i Orków, i Ludzi. Bynajmiej mimo dwóch głów są za głupi by na to wpaść.
Jednostki:
- Two-Headed Ogre - tłuste bydle z dwoma głowami
- Ogre Mage - ogier czarownik
- Ogre Juggernaught - pływający czołg
Herosi:
- Cho'gal - jeden z silniejszych magów
- Dentarg - potężny ogr, wspomaga nas po drugiej stronie Portalu
Budynki:
- Ogre Mound - żarłodajnia ogierów

4. Gobliny - liczna rasa, która chętnie puści z dymem paru Elfów.
Jednostki:
- Goblin Sappers - oddział kamikaze
- Goblin Zeppelin - sterowiec
Budynki:
- Goblin Alchemist - chatka goblinów

5. Rycerze Śmierci - są potężni i mądrzy. Wiedzą jednak, że samemu nie podołają Ludziom ze względu na swą małą liczebność. Starają się wykorzystać Orków jako mięso armatnie, pozorując, że są pod ich kontrolą.
Jednostki:
- Death Knight - zły czarownik !
Herosi:
- Gul'dan - jeden z przywódców. Umiera niedługo po przekroczeniu Portalu. Walki o jego głowę, zapewniającą wielką moc, toczą się jeszcze przez II i III część gry.
- Teron Gorefiend - potężny Rycerz Śmierci
Budynki:
- Temple of the Damned - chata złego czarownika

6. Wielkie żółwie - ujażmione przez goblinów pełnią funkcję łodzi podwodnych.
Jednostki:
- Grand Turtle - kulka z czterema łapami i główką

7. Smoki - tresowani od małego mają wspomagać Orków w narastającym konflikcie.
Jednostki:
- Dragon - jaszczurka ze zgagą
Herosi:
- Deathwing - przywódca wojsk w walce z Azeroth po drugiej stronie Portalu.


No co? Temat dowolny - jest. Sens - ma. To sie nie czepiać plz.
Khan jest offline   Odpowiedz z Cytatem