Zobacz pojedynczy post
stary 10-12-2006, 20:03   #19
Dwimenor
Born to Ban
 
Dwimenor's Avatar
 
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 38
Wpisy bloga: 7

Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
Dwimenor ma numer GG 7472583
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dweron Abyth Pokaż post
1. Zmianie powinien ulec cały system umiejętności. Mianowicie po każdym zdobytym poziomie powinło się dostawać kilka "skill pointów" które można by rozdzielać powiedzmy między kilka podstawowych umiejętności powiedzmy : zręczność, siła, magie: ognia, energii i powiedzmy natury (trucizny głupio brzmi). Ale oczywiście zostały by pozostawione dzisiejsze skillowanie i bicie mvl. Jednagrze siła i zręczność by miały znaczenie przy zadawaniu hitów. Dadam że niektóre bronie by były na siłę (kusze i bronie dwuręczne), a inne na zręczność (łuki i bronie jednoręczne). No i oczywiście zęby korzystać z danej broni będzie trzebało mieć odpowiednio dużo siły/zręczności.
1. Prowadzi to do anormalnych sytuacji, w których mamy powiedzmy XXX (bardzo dużo) skilla w danej umiejętności, pomimo tego, że nigdy jej nie wykorzystywaliśmy. Prowadzi to do powstawania postaci robionych pod konkretny schemat(ustalony z góry) a nie postaci, której umiejętności odzwierciedlają tego czym najczęściej się zajmuje. Innymi słowy: na niskich poziomach pakuje się w skille, które kiedyś się przydadzą(vide: Diablo2 i system synergii czarów).

Cytuj:
2. Drugi punkt jest rozwinięciem pierwszego. A więc, powiedzmy że mamy skill pointy. To można by wprowadzić wiele dodatkowych umiejętności powiedzmy kowalstwo, płatnerstwo, alchemia czymyślistwo.
Można to zrobić też na aktualnycm systemie. I znów: poziom umiejętności w danym skillu będzie odzwierciedlał to, czym postać się często zajmowała, a nie zaplanowanego rozdysponowania punktów. Tym bardziej: prowadzi to do levelowania, zamiast skupiania się na umiejętnościach. Dodam, że obecna polityka cipsoftu sprowadza się się do spowolnienia szybkości zdobywania poziomów, dając w zamian inne, alternatywne zajęcia(outfity i addony, ciastka, przepisy...ogólnie wszystkie te dodawane rzeczy, które nie za bardzo się podobają a oni je jednak dodają).

Cytuj:
3. W tibi nie ma "sztucznych gildii" mianowicie nie można zostać żołnierzem króla czy strażnikiem kopalni. Takie opcje by dawały możliwość tworzenia ogromnej ilości ciekawych questów. Oto pierwszy przykład kandydując na żołnierza królewskiej armii trzeba się udać z thais do carlin aby dostarczyć jakiś list, w ramach pomocy dostajemy mapę. Dla 8 lvla było by to niesamowite przeżycie przejść niemal cała tibie.
Poczta
Explorer Sociaity
Niebieskie i Zielone Djiny
Obiecywane w tym updacie dwa stowarzyszenia
To naprawdę są ciekawe questy, jak ktoś rozwiązuje je sam, czyta to co mu npc mówią i trochę interesuje się tematem(Wojny Djinów-bardzo dobra seria książek).

Cytuj:
4. Niektóre nazwy broni są po prosty kiczowate i nie trzymają wogóle klimatu powiedzmy taki "magic sword" co byście powiedzieli na zmiane nazwy tego miecza na "smoczą zgubę" czy na "zagładę orków" ?
Magic sword->Sword of Valor.
Hammer of Warth
Djinn Blade
Pharao sword
Skull Staff
Itd
Użyj potęgi słownika i przetłumacz sobie. Mała ilość tych broni sprawia, że "Mega hiper Poskramiacz Smoków +12, +13 przeciw nieumarłym z dodatkowymi obrażeniami od ognia" nie jest pospolitą bronią, pogardzaną przez każdego rycerza powyżej 15 poziomu.

Cytuj:
5. Palladyn ma dzisiaj tylko jeden wybór - kusza. Można by stwożyć krótkie łuki, długie łuki, elfickie łuki, ciężkie kusze, kusze wojenne itp.
Arbalista-nowa broń dla paladyna. Dojdzie po updatcie.

Cytuj:
6. No i oczywiste zrównanie profesj
i
Kogo byś nie spytał, miałby inny pomysł na zrównanie profesji. Naturalnie, prawie każdy uważa, ze jego profesja ma najgorzej. Ihmo-to tylko dowodzi, że są zrównane. Ale nie będą się tu kłócił. Gram paladynem i nie uwarzam, abym miał gorzej od innych.
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe.
Dwimenor jest offline   Odpowiedz z Cytatem