anihilator dzieli sie z grupsza na 2 rodzaje druzyn. Pierwsza to "fizole" ktorzy ida wypakowani uhami i klepia demony przez pare minut a drudzy to madzy ktorzy zabijaja demony w pare sekund lub gina. o ile mozna zrozumiec blokowanie knightem dla 3 druidow/magow to paladyn nie jest potrzebny w takiej druzynie, poniewaz bedzie musial sie uhac a nie strzelac z sd co zmiejszy sile ognia calego teamo i wylduzy czas robienia anihilatora co nie pozwoli druida przezyc anihilatora tylko z mana shieldem (przy 3 jest to mozliwe przy 2+bolter nie). Sorcerem latwiej zrobic anihilatora za pomoca 4 uerow niz pchac sie z jakims zafajdanym druidem. knight najlepiej sie czuje w ekipie 4 knightow, ewentualnie jakis paladyn, ale po co ryzykowac zabierajac magow. wszystkie folklorystyczne teamy byly kierowane przyjaznia lub mozliwosciami servera (garstka graczy 100+) niz racjonalnym mysleniem.
|