Cytuj:
Mogliby wprowadzić coś takiego, że 1lvl to 0,5 do max obrażeń. I dla knighta i dla palka.
|
Ostatnio nad tym myślałem.
NIE JEST TO DOBRE ROZWIĄZANIE.
Nie dlatego, że za mało da. Właśnie uważam, że da zbyt dużo. Granica między profesjami jest widoczna, ale żeby ją przekroczyć nie trzeba aż tak mocno ulepszać fizyków. Trzeba brać pod uwagę, że hity z melee są darmowe (prawie darmowe w przypadku palków), a dodatkowo mogą wspomagać się czarami. Co z tego że ich zaklęcia są słabsze, skoro dochodzi do tego darmowy dmg z melee?
Powinni dodać taki system.
Skill zwiększony o lvl/8 u pala i lvl/12 w przypadku knighta (bo jego bronie mają więcej ataku).
Na lvlach 50- różnice byłyby minimalne, ale na 120 taki pal miałby ten dmg o 30 większy, a knight z SoV/SCA nawet o 35 mocniejszy.
Wychodzi 1 dmg na 4 lvle.
Nie tryńcie, że to nic, bo nadal ich bronie są darmowe w użytku.
Albo po prostu +1 dmg na 3,5 lvla (najpierw po 3 lvlach +1 dmg, a potem po 4 -> dla niekumatych).