Zobacz pojedynczy post
stary 06-01-2007, 18:19   #3918
Trialowiec
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Atlas Pokaż post
Knight - 100 lv /7 ml - 1565 hp - 2770 cap
Pallek - 100 lv /18 ml - 1105 hp (1415 mp) - 2310 cap

Sorcerer - 100 lv / 66 ml - 645 hp (2795 mp) - 1390 cap

@Knight
Przy pełnym EQ może zabrać ok. 40 bp UH & 5 bp MF & po bp GFB/HMM/EXPLO/RINGI etc.
UH leczy średnio: 550 HP
HMM: 22-44
40 bp*20 = 800 dalej...800*550hp = 440k HP (!)

@Sorcek
1400 capa starczy na zabranie ok. 16 bp run, 10 bp MF i EQ
UE: 320-640 (śr 480)
HMM: 40-80
SD: 240-340 (śr 290)
Bursty: 33-66 (znając grę nie będą zadawać nawet średniej wartości tych dwóch liczb)

I teraz troche tekstu: O sekwencji SD + UE + UE nie ma mowy bo 340(+66) +640 (+66) + (-550) 640 (+66) (-550) i tak zostanie w najgorszym wypadku około 300 hp najtowi (zauważ że dmg policzyłem maksymalny nawet dla burst arrows). Sekwencja SD + SD + UE + UE też nie wypali bo najt zawsze się będzie leczył na poziomie 900-1000 hp. Cap czyli czas przez jaki najt wytrzyma ciągły ogień (440k hp) przy obrażeniach 290+50 (SD + Burst) daje liczbę ok. 45 minut (tak długo by mógł biegać dookoła sorca lecząc się). Taka ciekawostka tutaj - sorc straciłby podczas tego natarcia 65 bp SD...czyli fizycznie podczas walki 1 vs 1 jest to nie możliwe.

Wniosek z walki sorcerer 100 lv vs knight 100 lv = Sorcerer albo uciekł by z pola walki z powodu braku środków do ataku albo padłby albo z powodu braku środków do ataku albo z powodu braków środków do leczenia
Ogólnie mówiąc walka ta zawsze tak by się kończyła przy głównych założeniach, że:
- Nikt by nie miał freezów/lagów/kicków
- Nikt nie byłby wspomagany runami/MF/zbrojnie/utrudnianiem ruchu etc.
- Oboje gracze byliby w miare doświadczeni (nie jakiś najt co używa exury po ataku UE albo sorc co wiedząc, że bije się tylko z najtem jedzie na mana shieldzie...)

Więc proszę nie pisać mi tu takich pochopnych głupot, że sorc tylko sd sd i w odpowiednim momencie ue..
Co innego jeśli mówimy o atakach grupowych np 2 sorc vs 1 najt etc.

Co do pallka to już nie jest takie oczywiste. Pallek mógł spokojnie przegrać, ale tu nie będę się rozpisywał bo nie znam dokładnie realiów i mogę tylko spekulować.


W dostarczaniu dokładnych danych pomógł mi kalkulator ze strony www.tibia.pl xD


Zauważ madralo, że knight nie uha sie na za każdym razem jak zejdzie mu 1 hp z maxa. Uha zuzywa w takiej walce mniej wiecej gdy ma 4/5hp(chociaz to i tak zalezy od gracza). Ta sama sytuacja z pallem. Wystarczy ze sorc poczeka az któryś z nich bedzie mial wystarczająca ilość Hp by uderzyć z sd i dobić z ue albo double.