Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gremlin
Skad masz takie dane statystyczne?
Poniewaz sonda na Tibia.com mowi cos innego (cos w stylu 90% ludzi update sie podoba).
|
Właśnie zacząłem się zastanawiać nad czymś: czy gdyby z tej sondy wynikło, że 90% społeczeństwa tibijskiego nie polubiła ostatniego update, to czy Cipy podałyby to do wiadomości?... czy też nie?...

to ciekawe, bo czemu by mieli nie podać? A z drugiej strony, przy obecnej komercji nie trudno sobie wyobrazić CipSoft fałszujący wyniki...
@Topic
Stamina - IMO mało kogo to ogranicza, więc choć jeden trafiony pomysł CSu, ponieważ jego skutki odczuwa się prawie wyłącznie przy dzieleniu konta i ostrum PG.
Soule - To też skutecznie ograniczyło nielegalne procedery, niestety w sporym stopniu wpłynęło też na uczciwych graczy (patrz sonda na tibianews).
Speary - Łamiące się speary bardzo skutecznie wyeliminowały oszustwa, lecz odcisnęły też spore piętno na Paladynach.
Profesje: IMO Rycerze i Paladyni potrzebują gruntownej renowacji, w postaci zmiany sposobu naliczania siły ciosów. Spójrzmy prawdzie w oczy, Mag/Druid na 50 lvlu a na 200 lvlu to jednak duża różnica w mocy (przede wszystkim czarów i run, z których korzystają, a których moc rośnie i z lvlem i mlvlem). Podczas gdy Rycerz/Paladyn na 50 a 200 lvlu nie mają aż takich różnic w sile, dlaczego? Ponieważ o ich mocy świadczą skille. Gdy dojdą one do ok 100 już praktycznie nie rosną... a jak rosną to zmiany są prawie niezauważalne. Natomiast rosnący lvl u Rycerza/Paladyna poza zwiększaniem capa/hp/siły czarów/many nie zmienia nic więcej, ale te profesje mają znacznie utrudnione korzystanie z magii, której siła u nich rośnie tak samo jak u postaci magicznych (tj. tym samym wzorem). Prawda jest taka, że te profesje nigdy nie zostały tak naprawdę przygotowane do rozwoju tibii, one się nadają do tibii w której 60 lvl to najwyższy, a z DLi leci golden helmet.