Zobacz pojedynczy post
stary 14-01-2007, 12:47   #50
goburu
Zbanowany
 
Data dołączenia: 14 12 2006
Lokacja: Liberty Bay

Posty: 371
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Świat: PvP
Poziom: 90
Skille: po co??
Poziom mag.: 56
Domyślny

Testowalem standardowy yurots (uzywany na wiekszosci ots, malo kto zmienia formulki na bron chociaz wiem jak to zrobic) i tam sorc z visa wali za mniej niz knight z broni. Hity knighta na skillu na skillu 100 dochodzą do 400 hp i prawie wszystkie są trafione a średnia to jakieś 150. W Rl Tibii nawet zwykły dwarf guard ma mocniejszą obronę niż demon na otsie i hity knighta robią się żałosne. Na otsie mam srednia w demona kolo 100 hp, a guarda klade na 1-2 hity. W Rl tibii na tym samym skillu mam srednia w demona ponizej 10 hp (prawie nic nie trafiam) a guarda klade na 4-5 ciosow. Z visa/morta trafiam tak samo i tu i tu. Roznica jest wiec ogromna. Gdyby potwory w rl tibii mialy tak slaby def jak na standardowym yurotsie to gra knightem mialaby sens. W przeciwnym razie to strata czasu, bo knight trenujac 1000 godzin nie uderza nawet 1/3 tego co sorc bez treningu.
goburu jest offline   Odpowiedz z Cytatem