W singla nawet się przyjemnie grało, nie powiem. Banalną fabułę zrekompensował zaskakujący finał i świetny system zarządzania twierdzą. Co do multi zaś... pozwolę sobie przytoczyć kilka ciekawych wypowiedzi z forum nwn.bioware.com. Nie wiem, może niektóre z tych głupot zostały już naprawione jakimś patchem, ale tak czy owak (forum servera pvp więc i pod tym kontem jest większość wypowiedzi):
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez directrealist
just as pvp stealth is broken, invis and darkness is busted. you can detect a stealthed pc with 0 spot listen and see an invised char without see invis. you can see people while in darkness. the stealthed person still catches you ff (flat-footed, dop. Ddevil) and gets sneaks in (...)
knockdown is checked by str or dex modifier. what are zen ranged chars and casters supposed to do to defend against knockdown?
|
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez hadel20
Well KD in NWN2 doesn't remove the dex bonus from the oponnent. So if the enemy has a very high AC, its still just as hard to hit him, even while knocked down. It also doesn't let you add your Sneak Attack.
Oh, this is a HUGE one: Wisdom bonus to AC from Monk levels work IN armor and with a shield on!
OMG, been doing some testing, if you are going sorcerer, get 1 level of Warlock in the beginning and pick Battle Caster. In the description it says it only works for Warlock and Bard spells, but then level up your sorcerer.
You will find out that yes, you can cast sorcerer spells in medium armor for no arcane failure!
Ok, LOL, you can cast invisibility on yourself and then spam AoEs. you don't come out of invisibility and people can see you but not target you.
|
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez solmyrian
Improved rapid shot feat cant be taken even though u qualify for the feat.
|
Jeśli ktoś może mnie pocieszyć informacją, że przynajmniej część tych idiotyzmów została już naprawiona to będę wdzięczny...