Temat
:
FAQ - pacc, promocja, domki i nie tylko
Zobacz pojedynczy post
27-01-2007, 14:42
#
223
Zygfryt
Użytkownik forum
Data dołączenia: 06 09 2006
Lokacja: Gdańsk
Posty: 10
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Furora
Poziom: 43
Skille: 70/66
Poziom mag.: 4
To raczej głupie pytanie, ale zaryzykuję, bo chcę być pewny. xD
Czy jak zalicytuję domek i wygram licytację to nie muszę mieć kasy w depo tylko na koncie?
Po to ten bank chyba.
Już znalazłem odpowiedź. Jak się posty usuwa?
Ostatnio edytowany przez Zygfryt - 27-01-2007 o
14:54
.
Zygfryt
Zobacz profil
Wyślij prywatną wiadomość do Zygfryt
Znajdź posty użytkownika Zygfryt