Zobacz pojedynczy post
stary 05-02-2007, 13:39   #35
Marciniek
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 11 2005
Wiek: 37

Posty: 117
Imię: Marciniek
Profesja: Knight
Gildia: Invisibles
Świat: Guardia
Poziom: 108
Skille: 100/99
Poziom mag.: 8
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez P0nury Pokaż post
Nie mówię, że absolutnie musi ten skill tak szybko rosnąć, jak u paladyna. Po prostu powinien rosnąć tym szybciej, im więcej bloodhitów zadajemy. A najwięcej z nich zadajemy podczas expienia.
A uwzględniłeś fakt, że knight ma różne bronie?
Lepsza broń -> lepsza celność -> szybciej rośnie skill. W tym momencie dałeś przewagę tym, których stać na lepszą broń, lub też mają pomocnych znajomych.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Piotrek Marycha Pokaż post
przegapiłem jakis update czy co?
Czytaj ze zrozumieniem! Każda postać prócz knighta gdy wykupi promocje dostaje bonus w postaci szybciej rosnącej many, knight dostaje tylko hp. Ale na co knightowi mlvl, sd i tak nie będzie używać.

edit:
Przeciętny... w tym rzecz, że Ci mniej przeciętni w tym momencie mają przewagę. Teraz skile są dobrze zrobione, problemem jest zbyt niski wpływ poziomu gracza na obrażenia, na co liczę, że w następnym update zostanie poprawione. MW w dobrych rękach to potężna broń, dlatego wystarczy, jak na ~200lvl dostaniesz go do ręki.
@ 2x down
Skąd ta pewność?

Ostatnio edytowany przez Marciniek - 05-02-2007 o 14:03.
Marciniek jest offline   Odpowiedz z Cytatem