Zobacz pojedynczy post
stary 05-02-2007, 14:46   #36
P0nury
Użytkownik Forum
 
P0nury's Avatar
 
Data dołączenia: 19 07 2005

Posty: 724
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Poziom: 60
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Marciniek Pokaż post
A uwzględniłeś fakt, że knight ma różne bronie?
Lepsza broń -> lepsza celność -> szybciej rośnie skill. W tym momencie dałeś przewagę tym, których stać na lepszą broń, lub też mają pomocnych znajomych.
A uwzględniłeś fakt, że przeciętnego 50-lvl'owca stać najwyżej na skullstaffa/bright sworda/fire axe oraz war hammera/dragon lance/giant sworda? Uwzględniłeś fakt jak ciężko przebić się samą bronią przez coś, co ma trochę więcej pancerza? Nie mówiąc nic o missach. Teraz wg Ciebie jest sprawiedliwie? Bo mnie jakoś nie kręci stanie ponad 100h dla 5 skillów. Jeszcze trochę, a połowa tej sumy będzie mi potrzebna na jednego skilla.

Zawsze można zrobić tak, że przeskok o 1 skilla daje nam trochę więcej, niż obecnie. Nawet parę procent przemnożone przez, powiedzmy, 70 skillów, pozwoli odczuć pewną różnicę. Najbardziej jednak cieszyłbym się, gdyby fighting leciał trochę szybciej podczas expa. I to jest chyba najlepsze rozwiązanie.

EDIT:

SD to może używać nie będzie, ale mwall czasem się może przydać
__________________
"21.24 Nie ma lepszego dziennikarza sportowego od Rafała Patyry. "Artur, używając terminologii bokserskiej zostaliście znokautowani zanim zdążyliście założyć rękawice". Używając terminologii stoczniowej - ukradli wam statek, zanim odpaliliście spawarkę, a używając terminologii dziennikarskiej: powinni wyłączyć kamerę zanim zdążycie zadać jakiekolwiek pytanie."

Ostatnio edytowany przez P0nury - 05-02-2007 o 14:47.
P0nury jest offline   Odpowiedz z Cytatem