Zobacz pojedynczy post
stary 05-02-2007, 21:50   #49
slimaczek
Użytkownik Forum
 
slimaczek's Avatar
 
Data dołączenia: 14 10 2004
Lokacja: Kościan

Posty: 485
Stan: Na Emeryturze
Imię: Topork
Profesja: Elite Knight
Świat: Nerana
Poziom: 87
Skille: 84/83
Poziom mag.: 7
slimaczek ma numer GG 1217938
Domyślny

@topic
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu Pokaż post
- Zwiększenie średniej ilości obrażeń zadawanych z melee.
- Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela.
- Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu.
Wprowadzając te trzy zmiany knight miałby o wiele za duży dmg. Dla mnie wystaczyłoby tylko zwiększenie średniej ilości dmg zadawanych z melee, ale nie o wiele.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu Pokaż post
- Ulepszenie możliwości treningu skillów. Skillowanie jest bardzo nudnym i nużącym procesem. Moja propozycja jest taka, aby skille dało się trenować szybciej za dodatkową opłatą. Np. idziesz do gildii rycerzy, rozmawiasz z NPCem i płacisz za możliwość awansu w swordzie/axe/club. Oczywiście wraz z wyższym skillem opłata będzie wyższa. Pomysł kontrowersyjny, ale uczynił by granie rycerzem znacznie łatwiejsze.
Nie uważam tego za dobry pomysł, czy magowie/druidzi kupują mlv a pallowie kupują skille? Nie. Skille niech rosną jak rosną, wystarczy że zwiększą troche lvl.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu Pokaż post
- Exori nie powinno brać więcej many z każdym levelem, ale stałą wartość np. 200many
Nie zgadzam się na stałą wartość, ale można by zmniejszyć trochę iloczyn z lvlem, aby zabierało mniej many. Ale nie jestem przekonany aby to było konieczne, są inne lepsze pomysły na zaklęcia.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu Pokaż post
- Ulepszenie knighta w PVP. Knight powinien posiadać runę której obrażenia nie rosną wraz z mlev, ale ze skillem. Według mnie damage knighta dzięki temu by się znacznie zwiększył. Zauważcie, że są bursty których obrażenia rosną z mlev.
Nie, nie i jeszcze raz nie. Knight ma dużo HP i bardzo trudno go zabić, na dodatek uderza za free. Jeżeli chodzi o PvP, myślę że wszystkie profesje są wyrównane.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu Pokaż post
Paladyn:
- Zwiększenie średniej ilości obrażeń zadawanych z distance.
- Średnia hitów paladyna powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela.
- Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu.
A to niby po co? Pallek ma dosyć duże dmg, takie jakie ma mu je wystarczą.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu Pokaż post
- Ulepszenie możliwości treningu skillów.
Tak jak zrobiono jest dobrze - wystarczy poskillować do 40/40 na trollach, później się już o nie nie martwić.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu Pokaż post
- Czary Conjure Bolt oraz Power Bolt powinny być dostępne dla facc. Po za tym paladyn powinien mieć możliwość zakupienia Power, Infernal Boltów w sklepie. Proszę zauważyć, że sorcer/druid może nakupić tyle sd ile mu się podoba.
Palladyn także może kupić sobie tyle sd ile mu się podoba Poza tym myślę że infernal boltsy staną się popularniejsze od power boltsów, gdyż można ich dużo dostać na huntach na PoI.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu Pokaż post
Druid/Sorcerer:
-Vis powinień brać 80many. 20 many przy obrażeniach zadawanych przez hlev sorca/druta jest wynikiem mocno zaniżonym.
O hoho. Zgadzam się o zwiększenie many za ten czar, ale na 30 many, a nie na 80. Wyrównywaniem profesji nie nazywamy usuwaniem ich zalet (które na dodatek rok temu wprowadzono), tylko dodawaniu nowych zalet/wad, tak były różnorodne (look Warcraft). Dobrze myślisz, aby wyrównać trochę sorca/druida zresztą, ale jeżeli Cipsoft zmienił by wszystko co napisałeś w swoim poście, to by sorc był 2x gorszy od reszty niż reszta od sorców teraz..

@profesje
Co do samych profesji chciałbym się trochę rozpisać na ich temat gdyż wiele osób nie docenia ich plusów/minusów, i chyba czas żeby im przypomnieć:
Wychodząc z rooka magowie idą odrazu expić z różdzką. Knight i paladyn skillują do 50/50, a jeżeli się nie ma żadnych przyjacieli na tym serwerze, to ten czas na samym początku gry będzie dosyć nudny. Kiedy mag ma już 15lv, knight i palladyn idą expić, knight może jeszcze dalej skillować. Mimo to kiedy knight skilluje ma możliwość expienia na podobnych expowiskach do palladyna/maga, ale nie expi, gdyż skilluje. Skille paladyna i mlv maga rosną automatycznie.
Jeżeli chodzi o samo expienie - paladyn kupuje trochę boltow, pare runek, i idzie naciskac PPM na potwory i trzymać strzałkę aby być z nimi na zasięg. Sorc musi się nalatać tak jak na paladyn, do tego wystrzeliwując runy/podchodząc cały czas do potwora i walić exori vis. Knight naciska PPM na potwór i czeka aż dednie. Sam exp najszybciej idzie magom, a najwolniej zwykle knightom (nie pytajcie o dowody, szkoda na to czasu, a każdy kto gra większy czas w Tibię myślę że powinien się ze mną zgodzić). Magowie i palladyni muszą potem szurać loot po ziemi, i sprzedawają go dosyć długo, kiedy knight ma dużo capa i ma wszystko ułatwione. Ogólnie - knight ma najwolniejszy exp, ale i najłatwiejszy, pozwalający w międzyczasie pogadać sobie z przyjaciółmi. Po skończonym huncie najszybciej i najłatwiej sprzedaje loota.
Teraz jeżeli chodzi o hunty w grupie. Myślę że każda profesja ma tu jako takie zajęcie - knight często ma okazję blokować jakieś potwory, przy czym zgarnia znowu mało expa, ale dużo pieniędzy, co pozwala mu potem na luksus i dobre eq które jest potrzebne do dalszego expa. Sorce często sobie sami poradzą jako shooterzy którzy mają ogromną siłę ognia (aż za dużą, co myślę że powinno się zmienić przez zwiększenie many za exori vis do 30). Druidzi często są proszeni jako healerzy. Paladyni są tacy neutralni, biorą expa, nie wydawają dużo kasy na bolty, ale nie mają także jakiejś dużej roli w huncie żeby nie można było sobie poradzić bez nich.
Wypady w między czasie - każda profesja może odpocząć nad jeiorkiem, skillując czy robią mlv. Pallek ma tutaj na tyle utrudnione, że musi podnosić speary, co jednak nie przeszkadza aż tak dużo na wyższych lvlach. Knight może sobie bez obaw poexplorować teren ze swoją ogromną ilością HP, gdzie inne profesje zazwyczaj muszą takiego czołga brać aby im pomógł.
Nie będe rozmawiał zbytnio o PvP - każda profesja się nadaje, gdyż albo mają dużą siłę ognia, albo dużo życia.

Chciałbym to teraz podsumować:
Magowie i druidzi expią bardzo szybko. Ich sposób expienia jest oryginalny, jednak po dłuższym czasie dosyć męczący (zapytajcie się byle jakiego 120ms/ed, czy nie chcieliby jakiejś odmiany). Nie będę poruszał tematu pieniędzy - to wszystko zależy od poziomu gracza i expowiskach na jakim expi, są ms z ogromną pulą pieniędzy, i knighty z dużymi długami u niektórych graczy. Knighty muszą skillować aby dobrze expić, kiedy inne profesje mogą sobie expić nawet i w lepszych miejscach bez skillowania. Mimo to knight jest potrzebny na niemal każdy hunt, i może pozwolić sobie na samotną explorację terenu (oczywiście adekwatnie do jego lvl), przez co sama gra nim jest dosyć ciekawa. Oczywiście gra na hlv staje się nim dosyć nudna, kiedy to inne profesje mają jeszcze różne expowiska na których są w stanie expić sami.

I teraz odpowiem w końcu na najważniejsze pytania:
Która profesja jest najgorsza? - Knight.
Która profesja jest najciekawsza, która profesja jest najbardziej interesująca? - Nie ma takiej, to zależy od gustu i swoich upodobań.
Którą profesją najbardziej się nie opłaca grać? - j.w.
Co cipsoft powinien zrobić? - Zmienić manę potrzebną za exori vis, mort na 30, zwiększyć trochę średnią dmg knighta. Być może powinni zwiększyć szybkość rosnącą skilla, tak żeby nie trzeba było nim dodatkowo potem skillować, tak jak to teraz jest z paladynem. Ale nie wiem czy byłby to dobry pomysł po większym przemyśleniu.

Chcecie to krytykujcie i wychwalajcie mój post. Może trochę źle się rozpisałem, inaczej niż chciałem, ale napisałem co myślę o profesjach w czasach Tibii 7.9, i co myślę o propozycjach d4rqu.
__________________
Play the game. Never let the game play you.

slimaczek jest offline   Odpowiedz z Cytatem