Zobacz pojedynczy post
stary 05-02-2007, 23:55   #250
Crystal
Użytkownik Forum
 
Crystal's Avatar
 
Data dołączenia: 16 07 2006

Posty: 194
Crystal ma numer GG 5319497
Domyślny

Ok panowie czytając te wasze wypowiedzi na temat ulepszania/udupiania profesji to sam nie wiem co mam myśleć. Cipsoft chyba nie po to pracował nad updatem rok temu z rózdzkami itp zeby teraz to wycofać prawda? Wiec po co sie martwicie o udupienie sorców i druidów? I nie mówicie, ze knight nie jest wcale taki biedny zanim nie pogracie... 100 ms ubije spokojnie 60 knighta, ale spróbuj 100 knightem zabić nie afkującego, nie kicknietego 60 msa... mission impossible? Wy tu podajecie jakies kosmiczne hity... heh... owszem hit 300 knightem na wysokim skillu i z dobrą bronią jest możliwy, ale ludzie to sie zdarza raz na jakis czas a nie za każdym razem... A wysokolevelowy druid/sorc bije z morta wrl za kazdym razem po 200 i na dodatek nie musi zużywać explo jak wrl mu zniknie zeby zaznaczyć sobie atak z powrotem...

Oki to teraz sie wypowiem co taki knight powinien otrzymac, czy nie sądzicie, ze najprostsze rozwiązania sa najlepsze?:
- siła czarów knighta powinna wzrosnąc (mocniejsze hmm, explo, gfb oraz silniejsza exura),
- mana na exori powinna wynosić 2x level a nie 4x (2 exori pod rząd to juz podchodzi pod takie małe ue no i mógłby sobie sprawniej czyścić questy)
- nie wiem czy czytaliście na forum tibia.com tego posta o możliwości robienia przez knightów sword/axe/club ringów podobnie jak runy dla magów, może to troche nierealne rycerz-czarodziej? Ale mogłoby to być np wykłu(ó?)wanie pierscieni z jakiegos materiału czy coś w tym stylu...
- mana na exure 20 zamiast 25, niby nic a jednak jak duzo cennej many, ktorej i tak mamy u knighta mało mozemy wygospodarować na wiecej exur?
- wieksza siła magii to także (oprócz run) lepsze hity z burstów; w połączeniu z silniejszymi hitami z run i 2x exori pod rząd moze poprawiło by to sytuacje knighta na scenie pvp?
- jeśli powyższe rozwiązanie jest niemożliwe to może jakos zmienić to kalkulowanie uderzeń w ludzi (tak zeby mocniejsze hity wchodziły i z wiekszą skutecznością, jednak jestem za mocniejszą magią bo akcje 1 vs. 1 gdzie w gre wchodza runki i bursty to esensja dobrej taktyki )
- zwiekszyć moc ringów dla broni do np 50 minut? albo żeby podnosiło skill np o 6 zamiast o 4?
- co do exury gran dla knighta to nie pochwalam bo many to on ma tak kosmicznie dużo ze bardziej bedzie sie opłacało kilka exur pod rząd niz exura gran :S

Co do expienia: zamiast tworzyć super mega hiper kosmiczne miejsca na które trzeba 10000 questów za 10000000kk może poprostu mozna powiekszyć cyclopolis o kilka pieter? Albo dorzucić druga taką kopalnie zamiast tych korytarzy z ghoulami i ratami? Może by tak rozbudować OF, żeby mniejszyć tłok na jego terenie? Może by tak dorzucić ze dwie wieże z dragami w venore? Lub coś dla low leveli - dorzucić wiecej soldków w kazo albo zwiekszyć exp za nie np do 100?

Tak jak wspomniałem - zamiast mędrkowac co by było gdyby albo co dać, zeby knight był super mega terminatorem - najlepiej jest zacząc od najprostszych pomysłów
__________________
Time of our lives...
Jacek robi wiele rzeczy jednocześnie odkąd ma neostradę TP - chatuje, mailuje, ściąga, wysyła, surfuje, pada, odrabia, pada, odrabia...

Ostatnio edytowany przez Crystal - 05-02-2007 o 23:59. Powód: GG zabija ortografię :S
Crystal jest offline