1. W pewnym sensie mag moze kupic sobie mlvl, czyli inaczej mowiac kupuje mase mf, pije, rzuca czary... kiedy robi runy to czesc sie zwraca, pozniej dopiero sie sp konczy

2. Skoro ilosc mp na wiekszosc czarow zostala zwiekszona, to na vis tez mogla by. Czar nieco za silny na 20 many.. Chociazby do 40 i by bylo gitęs.
3. Pal - jedyne cholerstwo to cap początkujacego pala, ktory dzwiga te kilka spearow i wkolko musi je podnosic.. No i czestopliwosc niszczenia ciut za wysoka, bo mniej znajdziesz nowych spearow niz zniszczysz lacznie.. Naszczescie po 40 skilu juz mozna se darowac
4. Knight - zdecydowanie cos w minimalnym dmg, moze procencie blokniecia taku? No i przedewszystkim, to co odstrasza wielu - wielogodzinne skillowanie, kiedy paladyni/sorkowie/druty expia w tym czasie.. Cos z tym piowinno byc poprawione, ale nie tak diametralnie, aby wszysacy ci co siedzieli te dieziątki/setki godzin zostali zrobieni w balona ze wogole im sie to nie przydalo :/
BTW.
Cytuj:
Knight naciska PPM na potwór i czeka aż dednie
|
Pierwszy raz jak to przeczytalem, pomyslalem, ze czeka az sam dednie, wiec nieco usmieszek na twarzy mialem

5. Podsumowujac w update powinni mocno zmienic knighta, badz oslabic pozostalych. Palkowi lekki lifting tez sie przyda, ale tylko lekki...