Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu
Prosty przykład, sorcem na 100lv możesz spokojnie ubić dowolnego gracza poniżej 40lv, knightem na 100lv nikogo mającego uhy raczej nie ubijesz (chyba, że nooba).
|
Hmm, fakt. Ale myślę że wraz ze zwiększeniem średnią ilością dmg + exori raczej to zbyt trudne nie jest.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu
Piszesz, że knight ma dużo hp i najciężej go ubić? Zgadzam się, ale powyżej 50lv posiada się protekcje, gildie i raczej mało kto cię będzie pkował - chyba, że na wojnie (ale tu profesja i tak mało daje, wystarczy paru shoterów więcej i każdego knighta położą). Nie wspomnę o tym, że knight nie posiada great haste, mw, magic shield.
|
Mając utani gran hur/mw byłby niezniszczalny (szybki jak reszta, i dużo więcej hp niż reszta). Coś za coś.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu
Kolejna rzecz o której nie wspomniałem to party exp. Knight moim zdaniem powinien zbierać exp za blokowanie potworów, ponieważ blokowanie według mnie jest stratą czasu. Oczywiście może być dobry zarobek, jednak czy nie lepiej za ten czas poexpić i zrobić lootbag? Zarobek mniejszy, ale exp jest, a to jest chyba ważniejsze.
|
Zwiększyć ceny za itemy, rozwiązałoby ten problem jak i zarazem pare innych. Niestety myślę że zwiększenie cen djinnów nie jest dobrym pomysłem, a innego nie mam.
@średnia ciosów knighta
A kogo to obchodzi jaka jest średnia EO w dragi? Komu tu trzeba takie średnie wyliczać, żeby mu dało do zrozumienia że knight ma niskie hity w porównaniu do innych profesji?
Myślę że zamiast zwiększenia hitów knighta można by zmniejszyć trochę arm mocniejszych potworów typu hydra, demon itp, tak aby knight miał większe szanse/trochę więcej expa.