Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Oskar111
np szkielet = 300 many czyli chociaz 1 z was musi miec 61 lvl  zeby sie nie przerzucal a przynajmniej minimalnie to najlepiej zeby 1 byl pacc xD wtedy nawet przy przerzucie ma spell " exeta res " i po klopocie 
co do idealnego ustawienia to bylo kiedys w taktykach na potwory pod bk ale po upie wywalili bo sie outfit nie zgadzal xD wygladalo to mniej wiecej tak :
O - bk
B - bloker
A - atakujacy
S - summon
T - teleport
x - gleba xD
/ - albo ;P
opcjonalnie 2 szkielet
x T B | x T B
S O x | S O S/x
A x x | A x x/S
|
Czlowieku, po co ustawiac sie na ukos do bk?
A jeszcze Skel patrzy mu na ryj to na 100% sie przerzuci.
Poza tym myslalem ze pod tp jest tylko jedna kratka.
Powinniscie miec razem 2 skelle, obojetnie kto convince'uje. I ustawiacie sie tak:
S - Skell
1 - ty/kumpel
2 - kumpel/ty
B - Bk
T - tp
S T S
1 B 2
I tak jak sie przerzuci "Exeta Res" i jedziecie dalej, ale mimo to ze skele stoja na ukos to i tak od czasu do czasu na 100% sie przerzuci i znowu bedziecie musieli convince'owac
Zycze powodzenia
@up
Po to wlasnie sa summony, wiesz? One ida na shield bk, a oni powinni sie ladnie przebijac.
@down
Przepraszam :'/
Ale po to summonuja 2 skelle, zeby 2 szly na shield'a, a oni wtedy obydwaj beda hitac =]