Mogliby dać knightowi atak co 0,5 sekundy a palkowi 0,7 (częściej mu siada) oraz zwiększyć szansę na trafienie do 90-95%. Przecież to śmieszne - rycerz z zajewielkim mieczem (gs) wali z całej siły w takiego sorka i puff nic mu się nie dzieje -.- Mogliby też dodać coś takiego - różnica między skillem broni atakującego a skillem shielda ofiary dodawana by była do obrażeń np. knight/pall z 90 skillem sword/dist. uderza w takiego sorca ze shieldem 20 powiedzmy 50-150. Po dodaniu tej różnicy siadałoby 120-220. Fajnie by było też gdyby wprowadzili coś takiego jak uderzenie krytyczne które ma siłe 3x max hita (bez tego czegoś że w gracza 2x słabiej niż w monstera ,z uwzględnieniem tej różnicy up) i szansa na jego zadanie to: skill broni/5=%szansy na krytyka
Sorka i druida oczywiście zostawić jak jest (no może exura sio dla facc)
No rozpisałem się, mam nadzieję że ktoś zrozumie o co mi chodzi
