Zobacz pojedynczy post
stary 14-02-2007, 00:31   #66
Michoss
Kapłan Preclanski
 
Michoss's Avatar
 
Data dołączenia: 15 09 2006
Lokacja: Sosnowiec
Wpisy bloga: 145

Posty: 2,190
Michoss ma numer GG 5483916
Domyślny

hmh...Mur (hmh?! Jaki qs? Ja kojarzę tylko jeden, ten koło trade room) to jest czynność dźwigni (Dźwignie właściwie "Władają wszystkim" można ustawić na wszystko) a dźwignie, działają na zasadzie zmiany mapy. Itemy o których wspomniałem to jest "Samozmiana" czyli jak użyjesz na nich, lub użyjesz ich (Lub same coś ze sobą robią ). A SS to jest już kwestia przełączników (Przycisków na ziemi, nie wspomniałem o nich w poprzednim poście) które tak jak dźwignia mają funkcję zmiany mapy.
Oczywiście, jest możliwość że mur się rozpadnie po pociągnięciu dźwigni lub stanięciu gdzieś, ale to już nie jest rozbijanie go.


Edit: Ssry, kojarzę jeszcze w training room

Edit 2
@Down
To mi qrde powiedz czemu dali TTT Tokens, Mur piorunów, Tapestry, mapę i głowę jako nowe itemy a nie przeprogramowanie tamtych?!
Poza tym, jak dla mnie, łatwiej (a przynajmniej szybciej) jest doprogramować nowy itemek występujący tylko w jednym miejscu, niż edytować inny, występujący w milionach miejsc żeby ten jeden konkretny miał inne działanie.
__________________
Pisał to:
ichos

Ostatnio edytowany przez Michoss - 14-02-2007 o 00:43.
Michoss jest offline   Odpowiedz z Cytatem