Przedstawię moje propozycje ulepszenia profesji:
Knight-Więcej broni, Bronie mogłyby zadawać dodatkowe obrażenia od np. Ognia , Energi itp ... , Nie uwazam aby dac "najtom" lepszych zaklęć uleczających (typu exura gran) dlaczego? gdyż rola E Druidów (exura sio) i gra zespołowa starciłaby znaczenie gdyż rycerze byliby całkowicie samowystarczalni, (przpominam ze tibia to gra RPG [jesli nie wiecie co to znaczy odsyłam do wikipedii], a robi się z niej typowy hack 'n slash), powinno się dodać nowe ekspowiska dla knightów, niektóre mogłyby być dostępne po zrobieniu questów (mniej noobów

)
Pall-Tu także więcej broni chodźby, zrobić pare typów łuków, kusz (drewniane, obite metalem itp. ..), więcej rodzajów amunicji (tu tez zrobione z różnych surowców) oraz możliwość ich umagiczniania (dod. obrażenia od ognia, energii itp...)
Druid-Tu pewnie wszyscy powyzywaja mnie że druidzi i sorce i tak już sa za mocni ale ... powinno się dodać czary zwieksząjące obrażenia od np. obrażeń fizycznych (dla knightów i palli ) , oraz magicznych , oraz zaklęcia zwiększające odporność na magie (zaklęcia te żucane byłyby tez na innych graczy oczywiście jak exura sio ...)
Sorc- Ewentualnie możnaby dodać jakieś czary ofensywne, ale i tak ich mają dużo
Ktoś wspominał, że sorce/druty nie powinny nosić za dobrego eq ...
A może by podzielić (tak jak w innych rpg) na lekkie, srednie i ciezkie pancerze ... Tylko że kara to np mniejszy dmg od magii i wolniejsze sie poruszanie ...
