Zobacz pojedynczy post
stary 20-02-2007, 00:18   #15
sat
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 08 09 2006

Posty: 316
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Celesta
Poziom mag.: 49
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
nie zakladalbym sie.
wypadalo by sprobowac przykladowo na geo, ale nie leczy sie on az tak szybko, zeby przezyc serie kilku hitow po 100+ obrazen. wedlug mnie bylo by to troche nierozsadne, zeby skill rosl szybciej przy silniejszych hitach. przykladem bylo by wbijanie gwozdzi - szybciej nauczymy sie wbijac gwozdzie nie poprzez walenie z calej sily w gwozdz, tylko wbijajac iles tam gwozdzi z wyczuciem( wiem, przyklad troche nienormalny ).


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
Co jest oczywiscie bledem, ze wzgledu na rozsynchronizowanie atakow. Znacznie lepszym rozwiazaniem jest zadawanie maksymalnej mozliwej ilosci bloodhitow, co daje pewnosc, ze nigdy nie zdarzy nam sie seria chmurek dluzsza niz 30 sek ( czyli nie bedziemy tracic czasu podczas treningu ).
yyy czy to ma jakis zwiazek z trenowaniem na slimach? no poza tym ze slimy maja auto cloning system.


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
kocham uogolnienia.
ja bym proponowal wymienienie chociaz 10 nickow testerow.

co do treningu na geo to nie proponowal bym skilowania na nim bez blokera pod postacia monka. skilowanie solo na geo mija sie z celem, gdyz caly czas bedziesz miec 0 many ( ssie ja jak glupi ). geo ma bardzo slaby def, ale szybko sie leczy przez co trudno go ubic.
sat jest offline   Odpowiedz z Cytatem