Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Caelhan
Chryste panie !!!
Ludzie opanujcie się!!!
Team :
Ek od 35 lvla może jush blokac hydry na dużym spawnie
Polecam jednak 40+ Bezpieczeństwo
Koniecznie Ed 30+ z Dużym Mlvl z 3 rodem w kolejności i okolo 6+ bp manasków
by hunt trwał dosyć długo ,
Ms , Ed , Rp 35+ jako strzelcy dla postaci magicznych tesh 6+ bp manaskow a dla Rp okolo pol bp boltow
I Kur.. Nie Brać hmm są nie potrzebne .
Taktyka jest następujaca :
ek luruje, ed musi miec ustawione sio na niego . Gdy blocker ustawi hydre przy scianie ds atakuja ,a ff ustawione 1 kratke od sciany
wyglada to tak mniej wiecej :
W D
x FFB
x HXXXXXXX
S XXXXXXXXX
F - Fire Fieldy
X - Sciana
B - Blocker
H - Hydra
S - Strzelec z ds
D - Ed + strzelcy
W - Wyjscie
I KUR.. CALY CZAS NA UTAMCE I NIE PROBOWAC VISOWAC !!!
|
Po 1. HMMki sie przydają...powiedzmy że hydra sie źle ustawi (co się zdarza i na redzie zacznie uciekać to co bedziesz ja DSami gonił ?)
Po 2. Jeśli stoisz daleko od miejsca gdzie bloker luruje hydre utamo vita jest niepotrzebne, bo hydra cie nie dosięgnie. A gdy podchodzisz żeby bić z wanda to najlepiej stać po skosie i też nie dostaniesz -.-. A jeśli chodzi o vis to dopiero wtedy użyć m shielda.
Po 3. Ten schemat jest beznadziejny...bo nie napisałeś którego spawna się tyczy i kto to jest "strzelec z ds", chyba dwoje shoterow stawia po 2 dsy, ED co leczy blokera jak i MS czy też drugi ED, palka można wziąść oprócz dwóch magów. Czemu ?. 4 DSy trapuja hydre a jak będą 2 to każda będzie uciekać przy małej ilości hp...mam nadzieje ze każdy wie że palek nie moze summonowac dsów

Jeśli już to :
Duży spawn (północny)
W
--SS
------E
-------M
---------D D B
---------D H xxxxx
---------D xx
-------xxxx
S - shoter
x - ściana
D - ds
B - bloker
W - wyjście
M - miejsce w którym stoi MS po ustawieniu hydry i bije z WoI
E - miejsce w którym stoi ED po ustawieniu hydry i bije z v. roda
- to jest wole pole bo po wyslaniu posta nie widać spacji -.^