Cytuj:
	
	
		| 
					Oryginalnie napisane przez Caelhan  Chryste panie !!! 
Ludzie opanujcie się!!! 
Team : 
Ek od 35 lvla może jush blokac hydry na dużym spawnie    
Polecam jednak 40+ Bezpieczeństwo    
Koniecznie Ed 30+ z Dużym Mlvl z 3 rodem w kolejności i okolo 6+ bp manasków  
by hunt trwał dosyć długo , 
Ms , Ed , Rp 35+ jako strzelcy dla postaci magicznych tesh 6+ bp manaskow a dla Rp okolo pol bp boltow   I Kur.. Nie Brać hmm są nie potrzebne . 
Taktyka jest następujaca : 
ek luruje, ed musi miec ustawione sio na niego . Gdy blocker ustawi hydre przy scianie ds atakuja ,a ff ustawione 1 kratke od sciany
wyglada to tak mniej wiecej : W D
 x                FFB
 x                 HXXXXXXX
 S   XXXXXXXXX
 
 F - Fire Fieldy
 X - Sciana
 B - Blocker
 H - Hydra
 S - Strzelec z ds
 D - Ed + strzelcy
 W - Wyjscie
 I KUR.. CALY CZAS NA UTAMCE I NIE PROBOWAC VISOWAC !!!
 | 
	
 
Po 1. HMMki sie przydają...powiedzmy że hydra sie źle ustawi (co się zdarza i na redzie zacznie uciekać to co bedziesz ja DSami gonił ?)
Po 2. Jeśli stoisz daleko od miejsca gdzie bloker luruje hydre utamo vita jest niepotrzebne, bo hydra cie nie dosięgnie. A gdy podchodzisz żeby bić z wanda to najlepiej stać po skosie i też nie dostaniesz -.-. A jeśli chodzi o vis to dopiero wtedy użyć m shielda.
Po 3. Ten schemat jest beznadziejny...bo nie napisałeś którego spawna się tyczy i kto to jest "strzelec z ds", chyba dwoje shoterow stawia po 2 dsy, ED co leczy blokera jak i MS czy też drugi ED, palka można wziąść oprócz dwóch magów. Czemu ?. 4 DSy trapuja hydre a jak będą 2 to każda będzie uciekać przy małej ilości hp...mam nadzieje ze każdy wie że palek nie moze summonowac dsów 

Jeśli już to :
Duży spawn (północny)  
W
--SS    
------E
-------M
---------D D B
---------D H xxxxx
---------D xx
-------xxxx
S - shoter
x - ściana
D - ds
B - bloker
W - wyjście
M - miejsce w którym stoi MS po ustawieniu hydry i bije z WoI
E - miejsce w którym stoi ED po ustawieniu hydry i bije z v. roda
- to jest wole pole bo po wyslaniu posta nie widać spacji -.^