Zobacz pojedynczy post
stary 25-02-2007, 09:19   #1
seksowna_druidka
Użytkownik Forum
 
seksowna_druidka's Avatar
 
Data dołączenia: 06 11 2006

Posty: 278
Stan: Niegrający
Domyślny Jak robic idealnie rowne fake przy uzyciu GIMPa

Spotkalam sie z wieloma oskazeniami o uzywanie OTSME. Ludzie nie wierza, ze fake moze byc idealnie rowny. Przedstawiam ponizej metode pozwalajaca na robienie idealnie rownych fejkow bez uzycia tego kompromitujacego programu.
1. Pierwszym krokiem jest sciagniecie najnowszej wersji GIMPa ze strony http://www.gimp.org/. Program do dzialania wymaga zainstalowanej biblioteki GTK+ rowniez do sciagniecia z w.w. strony.
2. Gdy wszystko dziala uruchamiamy program i tworzymy nowy obraz o wymiarach wielokrotnosci 32x32.

3. Nastepnie wybieramy z menu "obraz" funkcje "konfiguruj siatke"

4. Pokazuje nam sie takie okno. Zaznaczamy parametry
styl: ciagla
rozmiar: 32x32
przesuniecie: 0x0

Jesli chcemy umieszczac elementy na meblach lub wstawiac postacie, to ustawiamy przesyniecie na 24x24
5. Z menu "widok" wybiaramy funkcje "wyswietlaj siatke" i "przyciagaj do siatki"




6. Teraz program nie pozwala na krzywe wklejenie jakiego kolwiek obiektu.

Mam nadzieje, ze ten poradnik komus pomoze i przede wszystkim ukroci oskerzenia o uzywanie przeze mnie OTSME.
Nie da sie juz teraz dodac sondy, ale wypowiadajcie sie kto jest za, a kto przeciw wykorzystywaniu przeze mnie tej funkcji. Jak wam sie nie spodoba to zaczne sklejac bez opcji "przyciagaj do siatki" co wcale nie oznacza, ze bedzie krzywo.
__________________
Zestaw Boba Budowniczego by me

Ukryty tekst:
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez BafiAndDracon
łap trolu http://tibia.erig.net/Elf_Arcanist

Następnym razem szukaj
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Mr.Hammy
[@up]Jasne -.-
Już biegnę szukać na tibia.chcaked.freeitems...
Glupota ludzka nie zna granic...

Ostatnio edytowany przez seksowna_druidka - 25-02-2007 o 11:58.
seksowna_druidka jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.