Zobacz pojedynczy post
stary 25-02-2007, 10:50   #157
LarvaExotech
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 14 05 2005

Posty: 253
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez d4rqu Pokaż post
Heheh, ja mam knighta ze skillami 86/86 i nieraz testowałem hity na moim koledze sorku 19lv (plate set), średnia trochę poniżej 30hp. Później testowałem hity na jego drugim charze, knightcie 14lv (scale a, brass leg), skille po 40, średnia hitów ok. 10hp Knight jest kompletnym zerem w pvp, czasem zdarza mi się mocno uderzyć, ale większość razy to noobskie hitki wychodzą Jak przeciwnik jest bez armora to hity wchodzą jak w masło, nawet za 100 uderzę czasem, ale jak założy armor, tarcze! i włączy full def to noobskie hity wchodzą. A to co inni mówią, że knighta najtrudniej ubić jest nic nie warte. 50lv knighta trapnie się dsami, a on nawet ich nie ubije, bo sd nie może używać

ps. Rozmawiałem z kolegą sorcem 60lv i on powiedział, że ma teraz duże waste na expie, ale się tym nie przejmuje. Bo z każdym levelem będzie mocniej bił, taniej się leczył, miał więcej many hp i waste będzie coraz mniejsze, aż wreszcie będzie na + wychodził. A knight? Knight będzie cały czas bił tak samo, chyba że posiedzi tydzień w jaskini na slimach/monku wtedy skill wpadnie i będzie bił średnio 1,5hp mocniej w potwory. Co lv będzie się też leczył o 5hp więcej z uha i co 5lv i 1hp z exurki lol. Jedyny plus knighta, jest taki, że przy wzroście lv ma więcej hp i szybciej się porusza - dzięki temu głownie wzrasta szybkość expienia. Ale hitki z miecza dalej noobskie. Nawet jak wbije nie wiadomo jakie skille to hydry/demona nie ubije z miecza
A co myślisz o moim pomyśle pare postów wyżej na uśrednienie obrażeń?
__________________
Za wypowiedź dziękuje:
Larvus~ >.>
LarvaExotech jest offline