Zobacz pojedynczy post
stary 26-02-2007, 17:42   #172
Auntie from Ghostland
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny Paladyni do poprawki

Mam wrażenie, że za mało jest opinii paladynów o ich profesji, która obecnie jest
najsłabszą profesją w tibii.
Już na starcie pozbawiono paladyna możliwości noszenia źródła światła, co sprawia, że najczęściej namierzam potwory przez "battle" z powodu złego
oświetlenia pola gry. Żeby mieć widoczną "battle list" , paladyn chowa obrazek ekwipunku i nie widzi, ile ma amunicji w kołczanie. Nieraz brakowało mi amunicji,
podczas strzelania do potwora. :/
Istotnym polepszeniem paladyna byłoby więc automatyczne załadowywanie
amunicji do kołczanu lub zwiększenie pojemności kołczanu.
Komfortowa byłaby sytuacja, gdyby wyeliminowano z tibii ciemności i nie
trzeba by używać źródeł światła. Wielu graczy przestałoby cheatowania
i co za tym idzie mniej byłoby shakowanych kont.
Bardzo ważnym elementem wymagającym poprawy jest zwiększenie siły
rażenia broni dystansowych do poziomu siły uderzenia broni rycerzy
w zwarciu. Nie rozumiem czemu paladyn musi dłużej zabijać potwory od
rycerza, pomimo tego, że nie może nosić tarczy i ma o wiele słabszą
obronę. Wręcz żenujące jest w obecnej grze to, że paladyn potrzebuje
kilkakrotnie więcej czasu na zabicie potwora niż sorc (druid)!:/
Popieram słuszne propozycje na poprawienie paladyna zgłoszone powyzej
przez m.in.Mago, Sherlock'a Holmes'a, Gilu90 i Ujo.
Twórcy gry mogliby poprawić jakość broni dystansowych (celność kusz,
zwiększyć częstotliwość strzelania), mogliby zmniejszyć wagę amunicji
i ich cenę, wprowadzić magiczną kuszę strzelającą np. z energii (jeśli
paladynowi zabraknie amunicji) oraz zwiększyć asortyment amunicji
(silniejsze, tanie pociski) no i mogliby przywrócić trwałość amunicji dla
paladyna.