Zobacz pojedynczy post
stary 14-03-2007, 20:34   #135
Sea
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 04 02 2007

Posty: 16
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Malvera
Poziom: 62
Skille: 86/70
Poziom mag.: 19
Domyślny

[quote=d4rqu;1239609]
Knight:


- Średnia hitów knighta powinna rosnąć zarówno ze wzrostem skilla jak i levela. Sorcer z każdym lv bije 2% mocniej, natomiast z każdym magic levelem 3% mocniej. Knightowi level nic nie daje.
- [b]Powinny być ustalone minimalne hity w zależności od levelu.

Jak to nic nie daje z każdym lvlem każda profesja dostaje 2% do siły magicznej.
Było by totalnym bezsensem gdyby do skill sword/axe/club liczył się lvl, po co były by wtedy skille

- Ulepszenie możliwości treningu skillów. Skillowanie jest bardzo nudnym i nużącym procesem. Moja propozycja jest taka, aby skille dało się trenować szybciej za dodatkową opłatą. Np. idziesz do gildii rycerzy, rozmawiasz z NPCem i płacisz za możliwość awansu w swordzie/axe/club. Oczywiście wraz z wyższym skillem opłata będzie wyższa. Pomysł kontrowersyjny, ale uczynił by granie rycerzem znacznie łatwiejsze.

Kolejny totalnie pomylony pomysł knight może wziąć knife i iść bić slimy kiedy chce, a paladyn nie dość, że nie może skillować na monsterach bo hity ze spear sa tak wielkie że wszystko na wyższym skillu za szybko ubija ti jeszcze ma ograniczoną ilość spear ktore pękają. Można by powiedzieć że są kamyki, ale kamyki pękają tak szybko, że ich wartość do skillowanie nie jest zbyt wielka.


- Exori nie powinno brać więcej many z każdym levelem, ale stałą wartość np. 200many

Z tym się zgodze, ale nie 200 many powiedzmy że 1/3 tego co teraz było by ok(bo 200 many rycerz nie ma na 35 lvl od którego jest exori, ale to taki szczegół).




- Ulepszenie knighta w PVP. Knight powinien posiadać runę której obrażenia nie rosną wraz z mlev, ale ze skillem. Według mnie damage knighta dzięki temu by się znacznie zwiększył. Zauważcie, że są bursty których obrażenia rosną z mlev.

Runa zadaje obrażenia od siły czarów na która sie składa 2xlvl + 3xmlvl więc nie może być runa od skill walki w zwarciu.
Bursty to taka sama sytuacja. Nie tylko mlvl się liczy ale i lvl bo te strzały zadają obrażenia od siły czarów(dlatego jest to broń magów/druidów).



Paladyn:

Po za tym paladyn powinien mieć możliwość zakupienia Power, Infernal Boltów w sklepie. Proszę zauważyć, że sorcer/druid może nakupić tyle sd ile mu się podoba.

Ale paladyn też może używać SD, więc też może je kupic w sklepie.

Druid/Sorcerer:

-Vis powinień brać 80many. 20 many przy obrażeniach zadawanych przez hlev sorca/druta jest wynikiem mocno zaniżonym.


To już jest calkowite nieporozumienie. Zrobienie tego było by końcem druida i maga bo z 1 manasa nie w najgorszym wypadku nie wystarczyło by many na vis, a wtedy sorc by sobie nie poexpił.



Jakie kolwiek zmiany CIP wprowadzi nie moga (moim zdaniem) niczego żadnej z profesij odebrać bo wtedy ta profesja będzie skończona i nikt nie będzie nią grać i straca mnostwo kasy za pacce
Sea jest offline   Odpowiedz z Cytatem