Zobacz pojedynczy post
stary 18-03-2007, 23:50   #3
Dr. Omader
Administrator
 
Dr. Omader's Avatar
 
Data dołączenia: 05 01 2004
Lokacja: Happyland :)
Wiek: 38

Posty: 4,290
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 104
Domyślny

Nawet ja mialem z tym problem na poczatku, jednak z racji masowych zakupow udalo mi sie podpisac umowe z Elementem 5 dzieki czemu pacce w 95% przypadkow sa od razu po zamowieniu na kontach graczy, chyba ze element 5 lub cipsoft maja jakies opoznienia(pozostale 5%).

Naprawde nie ma znaczenia czy napiszesz przedrostek "ul." czy nie.
Sprawdz natomiast jak to jest z pl znakami w formularzu. Ja osobiscie podczas zamawiania nie podaje polskich znakow nigdy.

Pamietaj, ze zawsze mozesz napisac do Elementu 5 dlaczego nie przyjeli Twojego zamowienia. Adres e-mail to [email protected] i pamietaj aby podac numer zamowienia. Zadzwon tez do banku i przedstaw im sytuacje, moze to jakies ograniczenia Twojej karty? W innych sklepach mozesz placic w Euro bez problemu?
Dr. Omader jest offline   Odpowiedz z Cytatem