Zobacz pojedynczy post
stary 24-03-2007, 14:42   #261
Testament
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Moje propozycje (niktóre przesadzone, niektóre mniej)

Knight
-nowy skill, walka dwomia mieczami. (oczywiście jedno-ręcznymi)
troszke to przemyślałem żeby nie przegiąć za bardzo knighta.
broń z lewej ręki zadaje połowe obrazeń
broń z lewej nie ma obrony
można zaznaczyc jednoczesnie dwa potwory (pierwsze klikniecie prawa reka, drugie klikniecie lewa reka) - urozmaiciło by to grę a jednoczesnie zwiększylo szybkość wzrostu skilli broni.
-czar wzmacniajacy bron.
zalóżmy ze zucenie czaru nie pali many. Ale od tej chwili tracimy 5 many od
kazdego udezenia, a obrazenia sa o polowe wieksze (150% normalnego udeżenia)
-czar - ogłuszenie tarcza
Powiedzmy że nagle potwór okazuje się zbyt silny. Rzucamy czar ogłuszenia tarczą (oczywiście czar możemy użyć tylko gdy walczymy bronią jednoręczną +tarczą). Potwór zostaje ogłuszony na kilka sekund (n=sekundy trwania ogluszenia; n=nmlvl; mamy 5mlvl - ogłuszenia trwa 5 sekund, lub wacha się 1 sekunde krócej lub dłurzej; np. na 7mlvl ogłuszenie bedzie trwać 6-8 sekund) ten czar przydalby sie podczas blokowania, lub zastapilby utani gran hur (spanikowany knight mialby czas by sie oddalic)

Hunter, Archer, Rogue... [terazniejszy paladyn]
-czar tworzący speary - tego chyba nie trzeba tlumaczyc ;]

Wiem że Cipsoft jako jedny nie kojarzy paladynów z świętymi rycerzami, więc myślę że nazwa powinna być zmieniona na Hunter, Archer, Rogue, albo jakoś inaczej... ;]

Na wysokim lvl paladyni (tylko ich tak nazywam) zaprzestaja uzywanie kuszy, bo marnie z niej się strzela, należałoby to zmienić. niestety tutaj nie mam pomysłów. Niech CipSoft nas zaskoczy...

Sorcerer
Najważniejszym aspektem zmiany sorca są soule dla facc. Od niedawna mam pacc i teraz się zastanawiam jak mogłem się tak męczyć z soulami wcześniej?!
Z paccem wbijamy soule 8 razy szybciej! Jak dla mnie to zbyt wielka róznica.

Sorc i tak jest podpakowany, więcej mu chyba nie trzeba Chociarz nie podoba mi się że sorc z czasem przestaje byc uzależniony od blokerów. NP na serwerze Candia, Ri'Goku, juz na 180 lvl spokojnie expi na demonach bez blokera. To troche za latwo... (nie zdziwie się jeśli zkrytykujecie moje zdanie, ale to nie gra ma się przystosować do nas, tylko my do niej )

Priest [Druid]
-Nie bede prponowac nowych czarów ofensywnych, bo nie o to chodzi w grze druidem.

-CipSoft także i w tym przypadku źle zrozumiala pojecie "Druid". Bo wyszedł im raczej Kapłan [Priest - angielski tlumaczy ze to ksiądz, ale nie wbierzcie tego pod uwage]. Dlatego proponuje zamienic nazwe Druid na Priest, A Druid będzie nowa profesją.

-Aury - rzecz podstawowa, powiedzmy ze zwiekszajace życie, sile czy mane wszystkich w odleglosci 5 kratek na jakis czas.
Dobre by byly tez aury np odpornosci na żywioły (oczywiście nie całkowitej, powiedzmy 30%)

-Wskrzeszenie - To spowodowało by że Priest [były druid] mógłby zarabiać jeszcze więcej niż do tej pory na UHach. I byłby wręcz niezbędny w drurzynie. propozycja dzialania czary wskrzeszenia.
Ktoś ginie, priest żuca czar wskrzeszenia i przywraca w ten sposób polowe expa. Załuzmy że ktos ma promocje i kupione 3 blesy. Czyli traci 5% expa. Po rzuceniu wskrzeszenia odzyskuje te 2,5%. Ekwipunek który mu wypadł nadal lerzy w ciele, wskrzeszony sam musi go sobie wyjąć. (o ile ktoś tego nie zrobił wcześniej) Aol ztraciłby swoja wartość, w grupowym huncie, ale to chyba nie ejst wada.

-Czary leczące są okej, nie trzeba ich zmieniać


Teraz wróćmy do profesji który niby były, ale nie takie jak powinny.

Paladyn (blogosławiony rycerz)
- powinien posiadać durza liczbe czarów wspomagających walke bronią
- skile broni powinny rosnac wolniej niz dla knighta

Przykładowe czary;

-Drwina
Przeciwnik, chocby nie wiem co się dzialo, nie przezuci się na innego playera atakujacego go.

-Poświęcenie
Ataki zadaja 2 razy większe obrazenia, ale ty sam obrywasz 1/4 tych obrażeń
np. rzucasz ten czar, normalnie zadałbyś 100 obr. Dzięki czarowi atakujesz z siłą 200 obrażeń, ale sam obrywasz 50. Czar troche niebezpiczny... raczej ratujesz nim czyjeś życie a nie swoje...

-Szybki Atak
Zwiększa szybkość uderzania bronia o 30%

-Rozszczepienie
Trafiasz zwykłym atakiem kazdego kto jest z Tobą w zwarciu i w zwarciu z tymi którzy są w zwarciu z Tobą (troszke wyobraźni)

Wiem, że nigdy nic takiego nie powstanie, ale ja tylko realizuje swoje mazenia piszac tego posta.

Druid
-Główną umiejętnością powinna być władza nad zwierzetami i przemiana w zwierzęta. powinna byc także możliwość posiadania swojego zwierzaka (pets) który na równi z nami awansuje z poziomem, ma swoje własne umiejętności i co najwarzniejsze - porusza się za nami niezaleznie od tego czy wchodzimy po drabinie, wchodzimy w dziure, czy wchodzimy po schodach.

-reszta jest juz koncepcją Cipek.


To chyba wszystko, mialem jeszcze pomysły na pare run, ale to zachowam dla siebie.

__________________________________________________ _______________________________

Żeby nie było niejasności - durza ilośc pomysłów zaczerpnieta z innych gier

Ostatnio edytowany przez Testament - 24-03-2007 o 14:48.
 

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.