Czytam co piszecie i hmm no ni w kij ni w marchewke cuda tworzycie.
po pierwsze, w każdej mitycznej historii, opowieści etc jest jedna zalerzność
mag jest zależny od rycerza i na odwrót.
mag wszędzie rozwiera ochronę nad wojownikami by ci zbyt łatwo nie ulegli atakom magicznym, natomiast wojownicy swoimi atrybutami siłowymi chronią wątłego maga. powinno być to jakoś rozwiązane moim zdaniem.
co do nowych czarów nie mają one sensu i tyle.
co mogło by poprawić knighta i paladyna w stosunku do magów ? przewidywalne uderzenia,
paladyn na 100 lvlu z distance około 95 uderza boltem od 0 do 180/90 podobnie z knightem który uderza od 0 do iluś tam. magowie mają przewidywalny atak z vis/run/wandów/rodów. powinno się stworzyć coś na wzór "siły magicznej" czyli mnozymy sobie lvl razy 2 magic lvl razy 3 sumujemy i wychodzi nam "procent siły magicznej" od którego uzależniony jest hit visa etc.
no ale mi w sumie dzisiejsze umiejętności postaci odpowiadają, bo każdy wie że nawet najlepszy łucznik potrafi chybić.
tego typu tematy są zakładane przez ludzi którzy nie potrafią grać jakąś postacią. Tibia to nie ma być gra ktora bedzie polegała na klikaniu myszką i zdobywaniu doświadczenia jak na OTS
tak samo komentowanie różnic miedzy pacc i facc jest wg mnie śmieszne,
gdzies na forum przeczytałem iż cipsoft powinien udostępnić tereny pacc na 3 dnia dla każdego, głupota. przez coś takeigo miasta premium area zapełnią się niskopoziomowymi graczami zachowywującymi się jak w thais/carlin/venore.