Zobacz pojedynczy post
stary 04-10-2004, 17:38   #1
Dziki Joe
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny Pytanie. Doświadczeni wchodźcie i pomóżcie...

Czesc.
Nie bede sie rozpisywał, mam taki problem:
Gdy chce zmienic hasło na tibia.com (starego nie pamiętam) wypełniam formularz co jest tam do napisania (m.in: nazwa postaci, numer konta, mail)
I jak naciskam send pojawia mi sie takie coś:

"""A request for a new account password has been already submitted. If you have not received the email yet, it is possible that it did not reach you for some reason. Please make sure your email's spam filter is not blocking our mail as spam. Please also make sure that your mailbox is not full. You can use the Lost Account Interface again after approximately two days have passed to request a new password"""

Mam antyspam wyłączony, mam konto na www.interia.pl
Poczta jest pusta.

Prosze o szybką pomoc (po udzieleniu odpowiedzi temat do zamknięcia)

Pozdro

Ostatnio edytowany przez Dziki Joe - 04-10-2004 o 17:47.
 

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.