Hm wyrównianie szans...
Chciałbym aby te klasy zostały wyrównane...
MOżnaby dodać Paladynowi szybkosci... Skoro w walce ucieka to powinien byc chyba szybszy od innych klas...
Paladyn jako wysłannik Boga powinien wspierać ludzi czyli możnaby dodać mu aury, które działają na wszystkich w teamie (party) takie jak regeneracja hp i many szybsza przez jakis czas... Albo odegnanie... potwory nie moga wejsc na obszar 3x3 przez 90 sek... Leczenie drużyny- przez 30 sekund Obszar o wielkości 5x5 leczy wszystkich z drużyny- za 10 hp paladyn traci dodatkowo 4 many- czar może skończyć się po stracie many...
Knight jako z natury silna i porywcza postać powinna powodować postrach u przeciwników... Czar który odgania jakieś stworzenie przez powiedzmy 30 sekund... przez to nie może atakować tej postaci a Knight poże spokojnie podchodzić i atakować...
Szał bojowy- Knight zadaje 2x większe obrażenia i obrywa 2x większe przez 30 sekund...
Druid jako obrońca zwierząt powinien mieć chowańca... czyli potwora- zwierze, które wyczarowuje mniejszym kosztem many- przy smierci chowanca Druid traci 10% hp
Sorcerer...hm tu jest problem.... Czarodziele są dość potężni, lecz jako MIstrzowie Magii, więc mogliby mieć trochę szybszą regeneracje many ale za to mniej hp...
|