Zobacz pojedynczy post
stary 15-04-2007, 19:48   #466
Shor'tugal
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 12 2006

Posty: 288
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Sorcerer
Świat: Xerena
Poziom: 40+
Skille: xx/22
Poziom mag.: 40
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Sorcer_Pips Pokaż post
Ja powiem jak ja bym chciał żeby było i to chyba byłoby najlepsze rozwiązanie. Biorąc pod uwagę że Sorc/Drut z exori vis walą na 80 lvl obrażenia od 150-190 to więc im to się nie waha i nie walą np od 1-190 a knight/palek np 70 dyst/70 sword mogą walnąć obrażenia od 1 do 125 i im to się strasznie waha a powinno być tak jak u sorca i druta że czym większy mlvl to im się siła magiczna powiększa a u knighta/palka tak nie jest... przypuśćmy że mamy 70 dysta i lejemy od 80-125 wbijamy potem przypuśćmy 80 skila to powinniśmy walić od 95-130 i nie powinno być że czasami można walnąć za 1...

To moja sugestia.
Tylko, że druid/sorc traca mane, palek - ok ( bolty ). A knight ?
__________________
BEST SOLO:
.
Shor'tugal jest offline