Moim zdaniem nie można cały czas narzekać. Z każdym updatem pojawiało się sporo rzeczy, które wielu graczom mogły nie przypaść do gustu, ale nie można zapominać o ogromnej ilości poprawek i udogodnień, które dzisiaj umilają nam rozrywkę.
- Soul pointy - na początku był ogromny sprzeciw, powstały setki tematów na ten temat, gracze pisali, że się nie będzie możliwa. Z perspektywy czasu widzę jednak iż pozwoliło to w znacznym stopniu wyeliminować farmy druidów. Sam gram ostatnio moim druidem i zupełnie nie przeszkadza mi to w rozgrywce.
- Sporo nowych questów, przedmiotów, terenów.
- Sama rozgrywka. Kiedyś potwory nie zmieniały celu, bloker brał na siebie GSa i druga osoba nawet na 8 lvlu mogła iść i bić potworka. Większość potworków dało się zablokować parcelami. Taka gra była przewidywalna i mało ciekawa. Teraz każdy hunt jest inny i nie wiemy co nas czeka.
- itd.
Takich elementów jest wiele, kupa osób, które teraz deklarują, że tak chętnie by się cofnęły w czasie do jakiegoś starego klienta, nie umiała by tam grać. Nawet takie drobne elementy jak chodzenie po skosie, teraz można użyć klawiatury numerycznej, albo jeżeli mamy przeszkody na drodze, to kliknąć dalej i postać je pokona. Kiedyś było inaczej, aby iść po skosie musiałeś przesunąć postać.
Co do profesji .. tutaj można powiedzieć, że ze skrajności w skrajność wpadają. Kiedyś sorcem się ciężko grałem a druid była to postać do robienia UHów, teraz się to zmieniło "znacząco". .. aby nie powiedzieć - przesadnie.
__________________
We all want to help one another, human beings are like that. We want to live by each other's happiness, not by each other's misery. We don't want to hate and despise one another. In this world there is room for everyone and the good earth is rich and can provide for everyone. The way of life can be free and beautiful.
But we have lost the way.
Speech by Charlie Chaplin from "The Great Dictator"