Zobacz pojedynczy post
stary 22-04-2007, 15:30   #210
Scobel
Redaktor
 
Scobel's Avatar
 
Data dołączenia: 07 01 2007
Lokacja: IR/PL

Posty: 754
Stan: Początkujący
Imię: Nenagh
Profesja: Rookstayer
Gildia: AoR
Świat: Nerana
Poziom: 57~
Skille: XX/YY
Poziom mag.: 0o
Domyślny

Back`Pack Quest
Lev: 15 - od tego lev wedle mego uznania zaczyna sie byc graczem Rook`a.
Potrzebne: Pick, Bp, Bag, Torch.
Nagroda: Backpack of Holding - Plecak o pojemności 24, na Rook`u duzo sie ze soba nosi, a dodatkowy Bp, czy tez Bag to juz mniejszy udzwig.

Tresc Questa.
(Quest moze wykonac kazdy z lev 15+, nie potrzeba nam Pacc.)
Zaczynamy go w bibliotece, w ktorej znajdujemy ksiazke o nazwie "Historic of Holding BackPack". W ksiazce sa zawarte wskazowki jak dotrzec do miejsca w ktorym polegl dzielny Rycek . Ale ksiazka jest napisana szyfrem ktory moze odczytac tylko jeden Npc. Bedzie to nowy Npc, ktory zostal umiszczony w pomiszczeniu z Katana Questem. Nazwa Npc to Npc. Storing. Gdy juz dotrzemy do ow Npc piszemy, "Hi, Help, Mission, Map, Bye". Jesli ktos zapomnie dodac na koncu "Bye" i pojdzie sobie, to po chwili zostanie TP do centrum miasta i musi zaczynac od nowa. Jesli wszystko przebieglo dobrze dostajemy Mape z droga jak dosc do nastepnej czesci zagadki. Mapa ta opisuje nam droge do klucza oraz kolejnej wskazowki jak dotrzec do zagubionego "magicznego" Bp. Otwierajac Mape widzimy iz mamy kierowac sie w miejsce z Orciem ktory wysmienicie wlada wlocznia. Teraz zaczyna sie mala trudnosc gdyz, musimy uzyc pick w miejscu gdzie dokladnie respi sie ow Orc.
Gdy juz uda nam sie zlokalizowac miejsce uzycia Pick, uzywamy Pick i wchodzmy do dziury, ale uwaga. Po wejsciu do rozkopanej dziury nie mozemy sie ruszyc, wokol nas sa teczowe ognie i jedna pusta kratak a po prawej jak i po lewej stronie mamy dwa kamienne stoly. Na tym po prawej kladziemy Bp a na tym po lewej stronie kladziemy Bag. I wchodzimy na ogien ktory pojawia sie przed nami. Ow ogien to stara wersja magicznego TP. Zostajemy przeniesieni do komnaty w ktorej jest 1 Mino Mag, i 2 Minoski. Zabijamy potwory i z MM wylatuje nam Klucz oraz 2 czesc mapy a z 2 minoskow wylatuje nam po 1 gp koloru zielonego.
U gory w komnacie mamy dwa Znicze, kladziemy na nich po 1 gp i wchodzimy miedzy nimi. Zostajemy TP do Goblin Hell-Ani Quest na Rook`u. Co jest wazne dla dalszej czesci quest`u, trza wybic wszystko na tym quescie, samemu lub z pomoca ludzi. Jesli juz wszystko wybilismy idziemy na powierzchnie. Tam otwieramy 2 czesc mapy tzn dajemy "Use" i 2 czesci lacza sie w jedna calosc. Lecz ku naszemu zdziwieniu mapa staje sie pusta. Pozostaje tylko kawalek tekstu w prawym dolnym roku, Fire in Mino Hell. Za tem udajemy sie do MH gdzie na ogniu uzywamy naszej mapy. Mapa sie lekko przypala ale po chwili wylania sie nam dalsza jej czesc, wczesniej nie widoczna golym okiem. Mapa tym razem wskazuje nam droge do Bear Room. W centralnym miejscu bear room mamy ognisko, ktore trzeba ugasic woda. Ale nie zwykla woda. Woda ta musi zostac zaczerpnieta z mlynu, inaczej ow magiczny plomien nie zganie. jesli juz uda nam sie ugasic plomien uzywamy ponownie pick. Schodzimy do ogromnej jaskini z 5 Minoskami, 10 Orcami i 2 waspami. Jedyny sposob zeby oposcic ow jaskinie to zabicie wszystkich potworow. Jesli to juz uczynimy w gornej czesci jaskini ukazuje sie nam dymek a po chwili drzwi do ktorych mamy klucz. Uzywamy klucz i przechodzimy przez drzwi(jesli mamy klucz a nie mamy 15 lev po przejsciu przez drzwi ladujmy w Temple). Jesli udalo nam sie przejsc dalej to naszym ocza ukazuje sie spiralny korytarzktory jest caly z pisku-piaskowca, na 20 lev przejscie calej drogi zajmuje okolo 20 minut. Tutaj zostaje wysatwiona na probe nasza cierpliwosci !!. co mniej wiecej 100 kratek mamy TP ktory przenosi nas do Temple jesli bysmy zwatpili. Po przejsciu calego korytarza dochodzimy do przepieknego podziemnego jeziora z wlasnym wodospadem i rzeka zapewniajaca staly doplyw wody i rybek. W ow magicznym jeziorku mozemy wylowic magiczne ryby, 100 ryb bedzie wazylo tylko 10 oz. Ale po chwili mozna zaczac sie zastanawiac co dalej, gdyz ow droga konczy sie kilka kratek przed wodospadem, a jedyna widoczna droga jest zasypana kamieniami. Lecz wprawde oko dostrzeze iz kilka ledwo widocznych odciskow buta prowadzi do wodospadu a wrecz przez niego "przechodzi"-wchodzi do srodka. przesowamy nasza postac i przechodzimy przez wodospad. Po chwili w ciemnosciach okdrywamy iz jest to pokoj-domek w ktorym ktos kiedys mieszkal. Kilka kratek wyzej znajdujemy cialo. Na ktore klikamy "Use" i naszym ocza ukazuje sie magiczny Bp z 24 miejscami na loot . Oraz dostajemy ksiazke w ktorej to zostaly opisane ostatnie chwile zycia ow dzielnego rycerzyka. Pisze on iz opiekowal sie on Miskami w jaskini na powierzchni z polecenia krola miasta Thais. Krol od czasu do czasu uzywal magicznego TP i przybywal tutaj na polowania. Lecz pewnego dnia w wyniku trzesienia ziemi zawalil sie tunel dzieki ktoremu mogl wychodzic na powierzchnie. Opisuje takze jakie sposoby wydostania sie z ow jaskini juz stosowal. Najbardziej realnym sposobem na wydostanie sie bylo wysadzenie kamieni blokujacych wyjscie. Aczkolwiek kilka chwil przed proba wysadzenia kamieni zgasla mu ostatnia pochodnia, w jaskini zapanoal mrok a po pewnym czasie zabraklo mu jedzenia i .... i na tym fragmencie konczy sie tresc ksiazki.
Wychodzimy z jaskini zza wodospadu i uzywajac torcha na beczce z prochem wysadzamy kamienie. Po przejsciu kilku kratek znajdujemy TPktory przenosi nas do Jaskini z Miskami.

Do tej pory nie zostala rozwiklana zagadka jak ow rycek powracal do swojego domu za wodospadem ... czyz by to mial byc nastepny etap jakiegos wiekszego questu ... kto to wie ... byc moze.
__________________

To napisał Scobel z Altaron Team.
Scobel jest offline   Odpowiedz z Cytatem