Zobacz pojedynczy post
stary 25-04-2007, 12:03   #2113
Ivanov Galil
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 07 05 2004

Posty: 76
Profesja: Knight
Gildia: Silver Flame
Świat: Arcania
Poziom: 106
Skille: 90.88
Poziom mag.: 7
Domyślny

mana fluidy-kazdy jest do przodu,aha rozumiem ze jesli wszyscy maja na + to jest dobrze?a od przybytku głowa nie boli?...mi chodiz o wyrównanie profesji a nie zrobienie z każdej czołgu,który będzie jechał 200k/h.

Mnie od przybytku nie boli xD Zwlaszcza ze w moim przypadku jest on raczej niezauwazalny I trzeba wziac pod uwage ze mf'y kosztuja stosunkowo tyle samo co przed update. Mana rosnie 4x szybciej i koszt x many stanial ~4x. Manas jest o polowe tanszy i daje ~2x wiecej many.


zwiekszenie exhausta przy spontanincznych,spontanicznych,nie runach,wiec niech sie nauczy korzystac z run,jak za starej tibi.bo obecnie to raczje magowie ich nie uzywaja,maja swoje super exori vis.

Mysle ze wciskania fx/fxx wiele nauki nie trzeba ale spojrz raczej na aspekt
Hi
Cap
Yes


strong haste-a na chuj mu,jak jzu tylu magow ma najwyzsze lvle na serverach i bez niego itak ich nikt nie dogania.to mialo sens,kiedy profesje byly wyrownane

Zgadzam sie z wiatrakiem z tym co napisal co do low lvl magow + nadal uwazam ze mag powinien miec przewage w dziedzinie magii




Ten Vis rozwalił cała ekonomie tibi i do tego spowodował straszne zachwianie równowagi na tibi.Ja moge na ten temat jeszcze podyskutować,kto chce,zapraszam.

I tu wypowiem sie ogolnie co do tego balanca profesji. Bo nie rozumiem ludzi placzacych "knight sux w pvp zrobcie min dmg plx" czy tam "aaaa mag jest kot i jest za dobry".

@ci od knighta
Jak ktos wybieral knighta to chyba mial swiadomosc ze mistrzem w pvp nigdy nie byl nie jest i nie bedzie. Knight jest czolgiem z ogromna iloscia hp i sluzy do blokowania a nie do dropania innych ppl jeden po drugim.

@ci od maga
Aaaaaaaa jak magiem jest tak prosto to czemu nie rzucicie swojego aktualnego chara w****u i nie zrobicie maga? Przeciez jak sami mowicie to takie proste, jak ja bylbym czegos taki pewien raczej nie zastanawialbym sie poswiecil te 2-3 miechy i mial ten swoj ubber lvl.

Ogolnie mam wrazenie ze to cale zamieszanie z "latwoscia" grania postaciami magicznymi spowodowane jest tym ze w starych tibiach (chodzi mi o klienty ~7.3 gdzie nie bylo wand/rod aimbotow i expilo sie wlasnie tylko runkami) mag byl postacia ktora gralo sie przerazliwie trudno? Teraz zniknela ta trudnosc i w porownaniu z tamtym systemem kazdy krzyczy ze magowie maja za latwo?


A wyobrazcie sobie jak fajnie by bylo jak moznaby tak jak kiedys summonowac nieograniczona liczbe mobow + dawalyby one caly exp dla summonera xD
Ivanov Galil jest offline