to tak
najpierw cos dla profesi
knight :
opis : ( knight nie powinien miec duzo dobrych czarow poniewarz to taki z lekka duren co macha bronia ale macha nia dobze )
nowe czary :
- cos co zwieksza hity od 10-30 ( na 1 mlv ) 20-40 ( 2 mlv ) 30-50 ( 3 mlv )
40-60 ( 4 mlv ) 50-70 ( 5 mlv ) 60-80 ( 6 mlv ) 70-90 ( 7 mlv ) 80-100 ( 8mlv )
'' ten czar pomogl by bardzo dla knightow dzialal by przez 5 minut zabieral by
hmmm. 100 many
= wytlumaczenie dla nie kapujacych =
jezeli knight ma 1 mlv i zaluzmy ze udezy 15 w rota a zazuci ten czar to udezy
25-45
- szarza : przez 10 kolejnych ciosow wali kombo ( 2 ciosy naraz )
" to dalo by knightowi efekt jaki ma sorc vis + ruzdzka zabieralo by 50 many
= wytlumaczenie dla nie kapujacych =
jezeli knight ma udezyc 15 to walnie 15+15 co daje 30
to tyle czarow dla knighta bo mowilem ze knight to taka profesja ktura
jest silna ale glupia
umiejetnosci :
- mozliwosc wladania 2 jednorecznymi bronmi ( atakuje kombo z 2 broni ale dostaje sie wieksze hity )
- troszke szybciej rosnace skile tak o 20 %
- mozliwosc nalozenia 2 tarczy co nie atakuje tylko 2* wiecej defa przydatne wczasie blokowania
- mozliwosc udezenia tarcza -use i w cel- i wtedy potwor / czlowiek nie atakuje tylko stoi w bez ruchu na 10 sekund ( oczywiscie tym lepszy potwor tymwiekszego shieldingu wylaga zeby udezyc demona trzeba by bylo miec 100 shielidng a i na to jest extauzed ze mozesz tylko raz jednego potwora udezyc bo pozneij bedziewiedzial co zrobisz i zablokuje cios
to tyle dla knighta inne profesje opisze jak bede mial czas narq pozdro
|