Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Karl0ss
@Up
Wojownik zazwyczaj jest takim "tank'iem" a paladyn ma jeszcze buff'y itp. zazwyczaj paladyn nie jest tankiem.
Wojownik może walczyć większością broni.
Paladyn ma troszkę mniejszą "Zbrojownie"
Paladyn ma umiejętność (albo czar nie pamiętam) przeciwko undead'om (chyba nawet ze 3 takie ma).
|
Powiem Ci tylko tyle, że nic o paladynie nie wiesz.
Nie wiem gdzie on ma mniejszą zbrojownie, może nosić jednoręczne i dwuręczne: maczugi, topory i miecze oraz tarcze. Może nosić mail i plate. (bez sensu wspominać, że wszystkie inne słabsze rodzaje też) Jedyne czego nie może używać to dystansowe bronie, ale po cholerę mu to? Nie zaliczałbym tego do mniejszej zbrojowni.
Nikt wyżej chyba nie wspomniał (jeśli wspomniał to musiałem niedoczytać), że warrior ma rage (złość) a paladyn manę. Co jak co ale to jedna z różnic ;]
Warrior ma różne ataki takie jak Heroic Strike itp., które zadają określone obrażenia i są instantami.
Paladyn nie ma takich ataków ale ma takie coś jak Seal of <xxx>, co daje mu różne moce na 30 sekund. Np. Seal of Command - przez 30 sekund mamy szanse na wbicie dodatkowego ataku w jednym uderzeniu za 70% obrażeń broni (jakoś tak nie pamiętam).
Warrior ma różne Stance'y (postawy): np. Battle stance (normalna bojowa postawa), Defensive Stance(10% otrzymane obrażenia są słabsze o 10% i zadawane o 10% (jakos tak)), Berserk Stance( tu nie wiem bo nie zdążyłem tego mieć) (ofc mogłem pomieszać nazwy bo już zdążyłem pozapominać xD)
Paladyn ma mnóstwo różnych Aur.
Devotion Aura - dodaje armora np +390
Retribution Aura - każdy atak w nas zadaje np. 18 dmg atakującemu
Wszystkich aur nie bede wymieniać bo za dużo pisania xD to są podstawowe aury ;D
Warrior posiada talentowe drzewka Arms Fury i Protection
Arms jest głównie do pojedyńczych ataków, wbijanie jak największych critów, w arms głównie używa sie dwuręcznych broni.
Fury polega na generowaniu jak najwięcej rage i stosowaniu okrzyków, które dodają nam różnych zdolności na określony czas.
Protection jest do obrony
Tak zapamiętałem warriora przynajmniej ;P
Paladyn posiada talentowe drzewka Holy Protection i Retribution
Holy to wszystkie upgrady do leczacych spelli, gubienie interrupta itd. (posiada także talentowy czar Holy Shock, który albo leczy nasze jednostki albo zadaje obrażenia wrogom <instant>)
Protection do obrony
Retribution do ataku, zwiększa crit chance, dmg done i inne.
Każdy zna paladyna z jego 'bąbelków' są to 3 czary które dają nam nietykalność na 8-10 sekund i wytwarzaja wokół nas wielkiego bąbla
Ogólnie paladyn jest spoko na początku ale na wyższym lvlu kończysz na pozycji healera. Warrior zaś jest stosunkowo nudny w expieniu, aż do wyższych leveli
Zapomniałem prawie wspomnieć, paladyn posiada blessy, dodają nam attack power, regeneracje many, generownie threatu, bąbelek jeden itp
Ah i to prawda, że paladyn posiada Exorcism - instant spell, który zadaje obrażenia nieumarłym. Jest też inny czar, który daje feara dla undeadów
Gdybym miał wybrać między Warriorem a Paladynem, wybrałbym Roguea XDDD