Zobacz pojedynczy post
stary 03-05-2007, 23:26   #184
PLague
Użytkownik Forum
 
PLague's Avatar
 
Data dołączenia: 23 02 2006
Lokacja: Koszary

Posty: 279
Domyślny

Cytuj:
cip powinien robić większość questów "rozmawiaj z npc, przynieś item... odbierz nagrode i EXPA" było by chociaż minimalnie rpg'owo

a tak to jest : "wejdź do podziemi, ro*jeb wszystko i otwórz skrzynie"
O, dokładnie... Co to za "questy" gdzie tylko trza rozpieprzyćwszystko w lochu i otworzyć skrzynkę?

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gharm Pokaż post
I to co najważniejsze klimat RPG. Nie ma tego w Tibii. Powinni coś dorobić z nim. Choćby te zadania. To jest żałosne, że zadaniem można nazwać na Rookgardzie kliknięcie na palme, dostanie Banana i zamiana u młynarza na Studded Shield
Żeby był taki system quest log i w ogóle questó jak w, np. WoW...

Cytuj:
Tibia jest jednym z bardziej wkurzających MMORPG z powodu śmierci, tutaj tracimy rzecz, bp, skille, exp itp. A w innych co ? Choćby World of WarCraft, za śmierć nic nie tracisz //bodajże// a wygrany pojedynku dostaje coś w rodzaju punktów/fragów jak zabija drugą stronę (horda vs sojusz). Tam aż się łezka w oku kręci jak się gra, a tu nerwy tylko za śmierć.
1. Dokładnie. Przecież takie kary za śmierć (w wielu przypadkach spowodowana przez pk lub nooba blokującego nas gdzieś) zą po porstu skandaliczne.
2. W WoWie nic nie tracisz, tylko musisz z cmentarza dobiec do swojego ciała. Acha, za fragi dostajesz pkt. honoru (lub dyshonoru, jeśli ubiłeś sporo niższego lvlowo gracza).
__________________
Fennec here, fennec there, fennecs are everywere.
PLague jest offline