Zobacz pojedynczy post
stary 06-05-2007, 05:53   #40
Honasolo
Użytkownik Forum
 
Honasolo's Avatar
 
Data dołączenia: 06 04 2007

Posty: 71
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Corgar Frizz Pokaż post
@up

Pisze to po raz kolejny...
Dobra grafa 3d nie oznacza kosmicznych wymagań. Mapa nie musi być wczytywana całą, client może doczytywać fragmenty mapy z pamięci
tak jak to jest zrobione np. w Dungeon Siege.

Popatrz na takie GuildWars. Grafa wypasiona, wymagania małe.
Pozatym gdyby silnik gry był wydajny na serwer bez lagów weszło by grubo ponad 1k osób tak jak np. w Lineage 2 gdzie na serwie może być ponad 2k osób.
Zrobienie takiego oprogramowania zajeloby troche czasu. A z reszta caly plik, w ktorym tibia znajduje sie obecnie wazylby mniejwiecej z 2 gb.
Jakbys ten problem rozwiazal? Bo wiadomo, ze nikt nie bedzie podczas gry sciagal map, grafik eq i wiesniackiej muzyki poniewaz to by grozilo obciazeniem servera. ;/

Z powodu prawdopodobnie duzej wagi tibi w 3d bylaby ona unikana jak ognia.
Jakbysmy sciagali podczas gry mapy etc. to wkoncu servery by padly i nici...
Dekorowanie domku i ogolne trzymanie domku przestaloby miec jakikolwiek szens.
Uswiadomcie sobie ludzie, ze tibia nigdy nie bedzie w 3d poniewaz straci to co wszyscy gracze najbardziej w niej kochaja. m.i.n.:
-maly rozmiar
-mozliwosc przesuwania eq, itemkow L.P.M co jest niezykle zadkie wsrod mmorg
-male wymagania
itd.
Gdyby tibia stalaby sie gra z grafika 3d, to bylby poprostu kolejny plastik przyciagajacy jedynie grafika...
Honasolo jest offline   Odpowiedz z Cytatem