Jeśli pola mają odpowiednie argumenty powiedzmy a=2 a po wejściu na nie a=3 to nie ma znaczenia co sie z danym polem dzieje zawsze zajmuje tyle samo pamięci (powiedzmy 1

, rezultaty analizuje już silnik odpowiedzialny za skrypty.. .aaaaaaaa co to matura z informatyki czy co?
Proszę, koniec pytań, to nie jest miejsce. Taki sposób jest to ingerowanie w kod gry, jest to prawdę powiedziawszy nie legalne tak samo jak boty. Wiec chyba raczej nie powinniśmy tu o tym rozmawiać. Szczególnie podawać gotowych rozwiązań. Bo to zmierza zaraz do podania linków do programów.
Jak już mówiłem, nie używam tego programu. Po części rozumiem jak działa (pasjonat Pascala, Fortrana itp

).
@UP
Dobrze mówisz ^^ może wreszcie zrozumieją niektórzy
A co do tego 3 punktu , mi nie chodzi o koleiny 1 hex. Tylko o inne hexy które powodują inne czynności. Podobne do zniknięcia Spike Sworda. Hmmm powiedzmy ze jeśli rzucimy odpowiedni itemek na odpowiednie hexy to na wyspie pojawią się ryby
Niby głupie prawda? Ale tak samo niemożliwe jak wchodzenie na 2 hexy żeby ss zniknął.
Skoro zniknięcie nie prowadzi do dalszej części questu to może należy zrobić coś przed tym? Coś w podobnym stylu?