Zobacz pojedynczy post
stary 08-05-2007, 21:49   #52
Pan Klocek
Rook-User roku 2007
 
Pan Klocek's Avatar
 
Data dołączenia: 22 06 2004
Lokacja: Zielona Góra
Wiek: 41

Posty: 716
Stan: Niegrający
Imię: Pan Klocek
Profesja: Rookstayer
Świat: Titania
Poziom: 51
Skille: 27 fist
Domyślny

Jeśli pola mają odpowiednie argumenty powiedzmy a=2 a po wejściu na nie a=3 to nie ma znaczenia co sie z danym polem dzieje zawsze zajmuje tyle samo pamięci (powiedzmy 1, rezultaty analizuje już silnik odpowiedzialny za skrypty.. .aaaaaaaa co to matura z informatyki czy co?

Proszę, koniec pytań, to nie jest miejsce. Taki sposób jest to ingerowanie w kod gry, jest to prawdę powiedziawszy nie legalne tak samo jak boty. Wiec chyba raczej nie powinniśmy tu o tym rozmawiać. Szczególnie podawać gotowych rozwiązań. Bo to zmierza zaraz do podania linków do programów.
Jak już mówiłem, nie używam tego programu. Po części rozumiem jak działa (pasjonat Pascala, Fortrana itp ).

@UP
Dobrze mówisz ^^ może wreszcie zrozumieją niektórzy

A co do tego 3 punktu , mi nie chodzi o koleiny 1 hex. Tylko o inne hexy które powodują inne czynności. Podobne do zniknięcia Spike Sworda. Hmmm powiedzmy ze jeśli rzucimy odpowiedni itemek na odpowiednie hexy to na wyspie pojawią się ryby
Niby głupie prawda? Ale tak samo niemożliwe jak wchodzenie na 2 hexy żeby ss zniknął.
Skoro zniknięcie nie prowadzi do dalszej części questu to może należy zrobić coś przed tym? Coś w podobnym stylu?
__________________
Chwile z życia Pana Klocka

Klocek-Clan

"W tym szaleństwie jest metoda. Wal ich wszystkim, co masz. Wal ich mocno i szybko. Wal ich, póki nie przestaną się ruszać. Oto metoda"
-Krusk zabójca Tanar'ri



Ostatnio edytowany przez Pan Klocek - 08-05-2007 o 21:55.
Pan Klocek jest offline   Odpowiedz z Cytatem