Zobacz pojedynczy post
stary 18-05-2007, 11:53   #660
Hidenburg
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 18 05 2006

Posty: 31
Stan: Aktywny Gracz
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Irwin546 Pokaż post
Drodzy gracze!
Myślę że co do kinghta, Autorzy się nie popisali.
1)Kinghci powinni mieć jakieś bonusy do ataku i obrony przed magią.
2) szybsza regeneracja many(wolniej od magów ale szybciej) i życia(najszybciej)
3) Specjalne tarcze, miecze, lokacje a może nawet miasta (no dobra... pół)
4)zabranie celowania run. A dokładniej przycisku ,,use with"
5)co do różdżek to powinny zostać. Kinghtom nie zaszkodziłby gdyby miał duży bon do obrony przed magią(z lv na lv coraz większy)
6)specjalne czary
EDIT!
7)droższe Mana fluidy
Pozdrooo Irwin Cinus
Bonusy do obrony przed magią? Co jeszcze? Miasta tylko dla knightow? Szybsza regeneracja many i życia (życie i tak się mu regeneruje najszybciej ze wszystkich profesji), a knight nie jest magiem żeby miał mieć jakieś dodatkowe czary. Knight w ogóle nie powinien posługiwać się magią.
Droższe mana fluidy to też poraniony pomysł.

Knight powinien mieć lepsze hity, dostać lepsze bronie (jednoręczne z dobrymi statami) i tyle. Powinien być też ustaloni max hit i low hit ze względu na skile i lvl. Można też dodać cios krytyczny i np 10% szans że taki cios padnie. Jego siła też zależała by od lvl i od skili i byłby 30% silniejszy od max hita dla danego lvl i skila. Czary są nie dla niego. Ewentualnie można mu na lvl odebrać 5 pkt capa i dodać to do HP.
__________________
BEST SOLO
Hidenburg jest offline